31 Mar 2014

Yeniler #2 | MakaradaButik

Uzun bir ara sonra tekrar merhaba:)
Bu aralar o kadar yoğun ve çabucak geçiyor ki günler bloga pek vakit ayıramıyorum maalesef ama instagramda paylaşım yapmadan duramam ki siz bunu çok iyi bilirsiniz :)

Gelelim en güzel konuya tabii ki alışveriş.
İnstagram üzerinden sahte, replika, hadi bunları geçtim dolandırıcı bir çok hesap varken kimseye güvenemez olduk. Artık bu tarz hesaplarda çok güvenilir ve en bilinenler dışında kimseyi takip etmemeye başladım. Bu güvenilir listeye Makaradabutikte eklendi. 

Butiğe nerdeyse her gün yeni ürünler ekleniyor. Seçimler herkese hitap eden tarzdan yani biraz karışık, tek bir stil yok. Butikte takı, elbise, kazak, t-shirt, hırka, pantolon ve daha bir çok ürün bulmak mümkün. Üstelik manken üzerinde büyük online alışveriş siteleri gibi üzerinde görerek alma imkanı da sunuyor. Bu kadar özellik bir araya ancak uzun bir çalışma sonrası gelebilir. Ve kısa süre içinde insanlara ulaşmaya başlamaları da bu işin ne kadar uğraşıldığının kanıtı. 

Çok saygılı, seviyeli ve anlayışlılar ve bu çoğu zaman insanlarda bulamadığımız bir özellik. Defalarca soru sormama rağmen bana hep ilgili davrandıkları için de burdan bir kere daha teşekkür ediyorum kendilerine.


Ödeme şeklini istediğiniz gibi seçebilme özgürlüğü mükemmel.Paypal, kredi kartı, eft, havale her türlü imkanı size sunuyorlar.75 lira ve üzerine kargo onlardan:) 

İnternet sitelerine buradan ulaşabilirsiniz. Sanıyorum instagram hesaplarından daha fazla ürün var sitelerinde. Şu ara indirimli ürünleri de var mutlaka bir göz atın;)


peki ben neler aldım? instagramda geldiği gibi palaşmıştım hatırlayanlar olacaktır:)





Şu ara tayt üzeri bol salaş t-shirtler altına spor ayakkabı ya da babet üzerine trenchcoat modunda olduğum için ilk olarak bu cicileri kaptım yerlerine bayıldım :)) 


Alışverişlerimin devamının geleceğine eminim :)


Vee

Sizlere Makaradabutik ile güzel bir çekiliş hazırlığında olduğumuzun müjdesini vermek isterim:) Bu tarz bir çekiliş yapmayı çok ama çok istiyordum, kendilerinden böyle bir teklif gelince hemen olur dedim :)) 


Makaradabutik 'i ve beni takipte kalın, Süprizlerimiz devam edecek!


Diğer heyecan veren Yeniler;

Yeniler #1 | Markozibox

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...