19 Eyl 2014

Vücut Spreyleri #1 | Watsons I Love Serisi

Herkese yeniden merhaba,

Bugün sizlere bayılarak kullandığım I Love serisinin vücut spreylerinden bahsedeceğim.




I love markası bildiğim kadarıyla hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve sadece Watsonslarda bulabileceğimiz bizi cezbeden kokulara sahip bir çok ürün çeşidi olan bir marka.

Serilerinin devamı olarakta en son çıkardıkları ürünler birazdan bahsedeceğim vücut spreyleri. Böyle kokuların devam ürünlerinin olması hem kalıcılığı arttırıyor hem de sevdiğimiz kokuları farklı ürünlerde bulma imkanı sunuyor.

Ben kokuları çok fazla sevdim ve bana meyvelerin de içinde olduğu en az bu vücut spreyleri kadar sevdiğim Starbucks lezzetlerini çağrıştırdı, ben de o lezzetlerle kombin yaparak ürünleri fotoğraflamak istedim.


İlk olarak en sevdiğimden bahsetmek istedim. 

Beni takip edenler az çok bilirler hindistan cevizine olan zaafımı.

Hindistan cevizini hem çok seviyor hem de kokusuna bayılıyorum ve kendime de çok yakıştırıyorum. Herkesten farklıymışım hissini veriyor bana. Bu hissi kim sevmez ki.

Özdeşleştirdiğim Starbucks lezzeti; Dönemsel olarak menüye giren Mocha Coconut Frappuccino'nun özlerinden biri olan Coconut şurubu. Şurupla Spreyin kokusu birbirine çok yakın, vücut spreyinin kokusu daha da bi şekerli.


2. Spreyin adı ve özdeşleştirdiğim Starbucks lezzeti Strawberries&Cream.

Bana çilek kokusunu çağrıştırmadı açıkçası şekerli kokuları seviyorsanız yüksek ihtimal bu kokuyu da seversiniz.


Sırada Mango&Papaya var.

Özdeşleşen lezzeti Mango Passion Fruit.

Bu spreyde mangodan daha baskın papaya kokusu var. Papaya kokusunu mangodan daha çok sevdiğim için çok beğendim. Kış ortasında yazı yaşamak, yaz mevsiminde de uygun olarak kullanılanilecek bir koku. 


Son olarak Raspberry&Blackberry'i anlatmak isterim. 

Tam bir ahududu şurubu kokusuna sahip.

Özdeşleştirdiğim lezzet ise tabi ki de Ahududu şurubu. Belki çoğumuza ağır gelebilecek bir koku. Meyveleri kokuları farklı ve cesur kokuları seviyorsanız kesinlikle seversiniz. 

Kokuları anlatmaz oldukça zordur, anlatabildiğimi umuyorum. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

4 yorum:

  1. Adsız9/19/2014

    Ücretler ne kadar bu sperylerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6.90 ya da 7.90 olması lazım net hatırlamıyorum.

      Sil
  2. mango papaya en sevdiğim:) Oda kokusu olarakta kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine bayılıyorum :) son kullanma tarihleri yaklaşırsa bitirmek için güzel bir çözüm olabilir :) enfes kokuyorlar :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...