28 Eki 2014

Şampuan #1 Saç Kremi #1 |Watsons Bira Özlü Seri

Herkese tekrar merhaba;

Uzun bir aradan sonra tekrar buralardayım.

Uzun zamandır deneyimlediğim ürünleri paylaşmak istiyordum.Zaten başta önce instagram sonrasında blog hesabı açmamın amacı da buydu.

Sonra hayvan deneyleri yapan markaların ürünlerini satın almama kararı alınca; ne alışverişlerimde artık o markalara yer var ne de blog deneyimlerimde. 

Elimdeki oldukça yüklü stoğu eritmeye başlayınca ve artık elimde çok çok az deney yapan markalara ait ürün kalmaya başlayınca ben de kullandıklarımı burda sizlerle paylaşmaya başlayabilirim. 

Bu markaları sadece bitenler yazılarımda görebileceksiniz. Her biten ürünle birlikte ferahladığımı itiraf etmeliyim. 

Gelelim başlığımızdan da anlayabileceğiniz gibi konumuza:)



Watsons'ın kendi ürünlerini seviyorum. Hem uygun fiyatlı hem de bazıları gerçekten işlerini çok iyi yapıyor. Bu ikili de bana göre işlerini çok iyi yapanlardan. 

Saçları sorunlu olan insanlar için bu yazının şampuan kısmı ne kadar doğru olur bilemem. Ancak benim saçlarım; düz kendi renginde ancak elektriklenmeye koşullar sağlanırsa oldukça müsait bir çeşit saç türü. Belki çoğunuz bana katılmayacak ancak ben saçlarımı belki de son 10 yıldır hergün yıkıyorum. Saçlarım esasen yağlı ancak hergün yıkadığım için bu sorunla artık çok karşılaşmıyorum ve bu açıdan da mutluyum. Ancak oldu da ertesi gün yıkayamadım hemen ağırlaşıp kötü görünüp beni de kötü hissedecek kıvama geliyorlar. 

Bu yüzden aslında çokta bir özelliği olmayan şampuanları rahatlıkla kullanabiliyorum,  benim için sadece güzel temizlesin, güzel koksun yeterlı oluyor. 

Raflarda gezinirken bundan baya bir süre önce bira özlü olması bana çok ilginç gelmişti. Ancak o sırada rafta bulamadığım için alamamıştım. Sonra aklımda kaldığı için bulduğum an aldım. Önce yanlış yerde bulunan ve üzerini yanlış okumamdan kaynaklı önce bitki özlü olanını almışım. Önce bitki özlüyü kullandım bitirdim, sonra bira özlü olana geçtim.Bira özlü olanı hacim vermeyi vaadediyor. İki çeşit şampuanı kullanınca söyleyebilirim ki evet bira özlü olan hacim veriyor ve bana göre çok daha güzel kokuyor.


İki şampuan kullanımım süresince saç maskesini de krem gibi kullandım. Her ne kadar yağlı saçlara sahip olsam da derimdeki yağ daha uçlara inemeden her seferinde yıkandığı için uçları oldukça kuru. Ani ve yoğun nem vermesi için bu saç maskesini maske değil de saç kremi olarak kullanıyorum. Şaçlarımı şampuanladıktan sonra fotograftaki kadar saç uçlarıma uyguluyorum. Tahmini 1- 1,5 dakika beklettiktan sonra iri dişli banyo tarağımla önce uçlardan başlayarak tüm saçımı durulamadan önce tarıyorum. Hemen arkasına duruluyorum. Banyo sonrası saçlarım neme doymuş, kırılmaya müsait olmayan, az elektriklenen saçlara dönüşüyor. 

Özetle ben bu ikiliyi seviyorum. Dönüşümlü kullandığım şampuanlar arasına girdi bile. İndirimde bulursam alacaklarım arasında zira stoklarım oldukça azaldı:)

2 yorum:

  1. Bunları bende denedim memnun kaldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman yedekte bekler, ara şampuanım :))

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...