14 Ara 2014

İnstagram Pazarı #1

Herkese yeniden merhaba;

 Bildiğiniz üzere blogumdan önce bir instagram hesabım vardı. 

İnstagramımda blogumda olduğumdan çok daha aktifim ve instagrama o an ne yaşıyorsam eklediğim fotoğrafları, bütün bir hafta ne yaşamışım şöyle bir bakmak için bir seri başlatmak istiyorum. Umarım düzenli bir yazı dizisi haline gelir ve en azından haftada +1 yazım daha olmuş olur. 

Bu hafta instagramda neler paylaştım?


Arde Erel çok başka biri. Bazen yalnız hissederiz kendimizi sadece o acıyı, sıkıntıyı biz çekiyormuşuz gibi hissederiz ya; işte Arda Erel durumun öyle olmadığını yalnız olmadığımızı bize her fırsatta hatırlatıyor. 


Aralık ayındayız bir yanlışlık olmasın. Anneciğim hamileliğinde kilolarca çilek yediği için en sevdiğim meyve hala çilek <3 Bunu bilen anneler gördüklerinde mutlu olsunlar diye eve gelirken süpriz yapabilirler <3 <3 


Haftanın ilk yazısı! Concealerla benim gibi yeni yeni tanışıyorsanız okumanızı öneririm. Buradan direk gidebilirsiniz. 


İlk defa ton balıklı salata yaptım ve paylaşmak istedim. Çok lezzetli oldu ve çok pratik. Kısaca anlatmak gerekirse;
Kasenin görünen kadar fazlasını ince kıyılmış marulla kapladım. Ton balığı zeytinyağlı olduğu için içindeki fazla yağı süzdüm ekstra yağ eklemedim. Mısırı fazlaca sevdiğim için tam 1 konserve mısır var orda. Hiç fazla gelmedi. Üzerine biraz tuz ektim. Afiyetle yedim. Çok pratik oldu sizlere de tavsiye ederim. 


Çarşamba sabahına kahvaltıdan sonra en sevdiğim çayla başladım. Starbucks'ın kendi çaylarından biri olan Mint Blend'i hafif nane seviyorsanız şiddetle tavsiye ederim. Boğazınız acıyorsa bile çok iyi gelecektir. Bu arada Toblerona çok küçüktü, o kadar küçüktü ki hiç bi şey anlamadım desem yeri. 


Yılbaşı indirimleri yaklaşırken; stoklardan ürün kullanmak kadar keyiflisi yok!
Ürün bitirmek kadar yeni ürünlere başlamakta çok güzel. Bir de bitenlerin yerine yenilerini almak o da bambaşka, kısacası biz bu döngüyle mutlu olan insanlarız bizi sadece biz anlarız :)



Yine rahat duramadım. Canım doritos istediyse, dippas sos olmadan olur mu?
Önce içinden çıkan soslarla tanıştık, sonra onlar kalkınca alışkanlığımızdan geri kalmadık. Benim yaptığım sosta internettekilerde olandan çok az malzeme var. 
Sosların tariflerinde mayonez, sarımsak, kekik gibi malzemelerde var. Benimki gayet sade teyzemin elleriyle yaptığı yoğurt, kuru nane, toz biber ve toz var. Sizin de böyle tarifleriniz varsa duymayı çok isterim. 



Haftanın ikinci yazısı Watsonslarda bulabileceğimiz Pure Beauty CC krem. Sadece CC kremi değil, BB kremi ve hangi yardımcılarla kullandığımı da yazdım. Yazımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. 



Ev halim çok rahat olunca, renklerini de çok sevince paylaşmak istedim. Biraz da süsleyince şirin göründü gözüme. 



Haftanın 3. yazısı Cyrene Alışverişim oldu. Bu alışveriş daha önceki online alışverişlerimde gelmediği kadar özenle ve hediyeyle geldi. Cyrene ekibine tekrar tekrar teşekkür ederim.Çokça memnun kaldığım bir alışveriş oldu, ürünlerini çok seveceğimi düşünüyorum alışverişlerimin devamı gelecek. Bu hafta blogta çok çalışkan olduğumu hissettim, yazdıkça keyif aldım mutlu oldum. Keşke her gün yazsam ferahlasam.Alışveriş yazımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.



Eve eli boş gelmeyenlere bayılanlardan mısınız?
Ben öyleyim! Hele ki bunlar tatlıysa; Kağıt helvalar, Kaymaklı ekmek kadayıfı, tatları kadar şekilleri de güzel olan kurabiyeler :) 

Patlayan şeker yemeyeli de uzun zaman olmuştu çocukluğuma döndüm desem yeri :) 

Beni takip edenler bilirler, şekeri bırakmaya çalıştığımı ama yavaş yavaş uzaklaştığımı. İtiraf etmem gerekirse eskisi gibi keyif alamıyorum az kaldı geçecek bu krizler de bu isteklerde:)



Bu hafta çalışkanım demiştim değil mi? 
Haftanın 4. yazısı The Balm- Balm jovi paleti; okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.   



Böyle görüntüleri gördükçe içim ısınıyor, huzur doluyorum. İnsanların vicdanlı olmalı bana umut veriyor. Küçük dostlarımızı ihmal etmeyelim evimizin önüne su ya da yemeklerimizin artığını koyalım o bile yeter canlarımıza:)



Her hafta olduğu gibi bu haftada Madame Coco'da çok güzel indirimler vardı. Bu sefer fiyatları yazmaları çok iyi olmuş .



İndirimi size duyururum da ben faydalanmaz mıyım? dedim ve yaptım. Alışverişin ilk parçası bu, M1 tepedeki Madame Coco'dan, Barajyolunda bulamadığım ne kadar Amber duş jeli varsa hepsini aldım:) 

Çerçi işlerini her zaman severim, Kabak lifi ve keseyi en kısa zamanda kullanmaya başlayacağım. 


Dünün tatlı süprizi cingifilliyle çok zevkli vakit geçirdik. Daha da tatlı olması adına talı yiyelim tatlı konuşalım durumunu biraz abartmış olabiliriz:) Böylesi güzel anların tekrarlanması dileğiyle :)


İndirimler yaklaşırken benim listelerim hazır! Sizlere de fikir vermesi adına bir yazı dizisi hazırlamak hep aklımda vardı ama bir türlü karar veremiyordum. Sherfinka'nın yazısı bana rehber oldu. Sherfinka'nın yazısını okumak için buraya, benim yazımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. 



Bugün pazar; temizlik günü. Fırçalarımda bundan nasibini aldı tabiki. Gördüğünüz kadar fırçam var fazla bile. Kullanıp yıkıyorum genelde bir sonraki kullanıma kadar hazır oluyor bile. 

Benim bu hafta instagramda paylaştıklarım bu kareler.Böyle yazı yazmak hoşuma gitmedi değil, geçtiğimiz haftayı şöyle bir gözden geçirmek çok keyifli. 


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...