13 Şub 2015

El Kremi #2 | Cosmed

Herkese yeniden merhaba;

Bugün size deney yapıp yapmadığından emin olamadığım bir üründen bahsedeceğim. Türk markaları hayvan deneyleri yapmıyor diye biliyorum. Bu ürün bana lilakutu'dan çıkmıştı. Başta ithal bir ürün olduğunu düşündüm, Cosmed ismiyle internetteki araştırmalarım sonuç vermeyince ithalatçı firmaya bakmak için ürünün arkasını okuyunca aslında bir türk markası olduğunu ve Kocaeli'nde üretildiğini öğrendim. 


Uzun bir süre bir köşede sırasını bekledikten sonra nihayet kullanmaya başladım, 21 mart 2013'te üretilmesine rağmen ağız kısmında jelatin olduğu ve ürünün açıldıktan sonra 12 ay ömrü olması beni rahatlattı. 

İçeriği gayet tatmin edici, Su bazlı bir nemlendirici; Shea Butter, E vitamini, D-panthenol, çeşitli yağlar, Aloe Vera özü. 

Kremin vaadettikleri;Mevsimsel değişiklikler, sık yıkama ve rüzgar gibi dış etkenler ile azalarak cilt kuru, gergin ve çatlamış bir görünüm kazanır. Cosmed yumuşak el bakım kremi zengin bitkisel bileşimi ile ellerinizin ihtiyacı olan çok yönlü bakımı sağlar. Aleo Vera dış etkenlere karşı korur, iyileştirici ve enfeksiyon giderici etkisi ile cilt tahrişini önler ve cildi sakinleştirir, shea yağı cilt yenilenmesini destekler ve pürüzsüz, yumuşak doku oluşumuna yardımcı olur, Baobab yağı hassaslaşan cilt dokusunun üst katmanlarının yenilenmesini sağlar ve cilt dokusuna elastikiyet kazandırır. E vitamini ve D-panthenol ile zenginleştirilmiş formül, cildin nem kapasitesini arttırır ve ultraviyole ışınları ile serbest radikallerin cilt üzerindeki yıpratıcı etkilerine karşı korumaya destek sağlar.


Bir kremden bu kadar özelliği bir arada beklemek aklıma gelmemişti açıkcası, Bu kremi Adana'da kullanmış olsaydım bu kadar özelliğin işe yarayıp yaramadığını anlamam biraz zor olabilirdi, ülkece ne kadar sert bir kış geçiriyor olsakta Kara kış geçiren yerlerde hava ılıdı dediklerinde o hava Adana'nın en sert havasıdır. Bu kremi tesadüfen Bolu'da kullandım ve normal bir el kreminin yetmeyeceği durumlarda burda bana yeterli geldi. Ellerimde en ufak bir kızarıklık, çatlama oluşmamasını bu kreme borçluyum. Yapış Yapış bir hissi yok, anında emiliyor ve ellerinizi rahatlatıyor.

Cosmed Yumuşatıcı El Bakım Kremi Dermatolojik olarak test edilmiş, unisex kullanıma uygun ve alkolsüzdür.

Benim için bu kremin dezavantajı; 
1-Kokusu: Daha hafif çiçeksi, parfümlü kokuları sevdiğim için bu ürünün içeriğinden dolayı kokusu bana ağır geldi. 
2-Fiyatı: 50ml lik bir kreme göre 19,90 lira bana biraz fazla geldi. Yine bir kutuda çıkarsa ya da indirime denk gelirsem alabileceğim bir ürün. 

Çok sık el kremi değiştiriyorum her kremi deniyor ve incelemesini de yapıyor olacağım. 

Çok el kremi kullandım ancak yazdığım diğer krem;

El Kremi #1 | Watsons Çikolatalı ve Vanilyalı 


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...