12 Şub 2015

Pudra #1 | The Balm Sexy Mama

Herkese yeniden merhaba;

Bugün sizlere sahip olduğum ilk ve tek pudradan bahsetmek istiyorum, hayatımın pudrası mı? Henüz bilmiyorum. Çok ürün alıp bozulup çöpe gitmesindense en azından süresi dolana kadar kullanıp sonra başka ürünlere geçmek istiyorum. 


Pudra kullanımı kesinlikle kişiye bağlı. Bazı insanlar gözeneklerim tıkanır korkusuyla kullanmak istemez, bazı insanlar makyajını yapar pudrayla sabitler sonra onu yanında bile taşımaz yağlanma sorununu yağ emici kontrol mendilleriyle aşar, bazılarıysa çantasında taşıdığı makyaj çantasından pudrayı eksik etmez gün içinde kat be kat uygular.

Benim gibi yağlıya dönük karma, karma ya da yağlı cildiniz varsa pudra kullanmanız aslına bakarsanız şart. 

The Balm markasını ne kadar sevdiğimi bilirsiniz. Pudra almam gerektiğinde de tercihimi The Balm'dan yana kullandım. Gramajı 7.08g ve içerisinde talk bulunmuyor.


Pudrayı açtığımızda yine pastel renklerle mıknatıslı bir ambalaj ve kılıfı karşılıyor bizi. İlk bakışta bizi çok korkutan koyu, tebeşirimsi bir yapısı olsa da yüzünüzde hiçte öyle durmuyor. Üzerinde transparan yazıyor ama mümkün değil diyorsunuz. Parmağınızı ürüne sürdüğünüzde, parmak iziniz belli olurcasına tebeşirimsi ve koyu görünüyor, ancak elinizin kenarına yedirdiğinizde o görüntüden eser yok, hatta nereye sürdüğünüz belli değil. 

Pudranın vaadettikleri; ciltteki fazla yağı emerek parlamayı önlemesi, gerçekleşiyor mu? evet ancak bir süre. Ancak fazla yağı absorbe etmesi mat bir pudra olduğu anlamına gelmiyor, diğer mat hatta matlaştıran pudraların aksine Sexy Mama biraz daha aydınlık bir görünüm veriyor. Çok ince yapılı olduğu için sadece makyajınızı güzel sabitler, cildiniz gün içinde fazla sebum salgılıyorsa yanınızda mutlaka yağ emici kontrol mendili taşıyın. Pudradan çok daha etkili ve rahatlatan bir çözüm. Kuru ciltliler pudra kullanıyor mu emin değilim ancak makyaj sabitleme ve aydınlık görününüm için memnun kalacaklarını düşünüyorum.

Göz altı kapatıcımı uyguladıktan sonra temiz bir karıştırma fırçasıyla çok az pudra alıp fazlasını fırçadan alıp göz altlarımı sabitliyorum. Ten makyajımı yaptıktan sonra, önce T bölgeme fırçada kalanı da yüzümün kalanına uyguluyorum. Ben pudrasını evde bırakanlardanım. The Balm'ın her ürününden olduğu gibi pudrasından da çok memnunum. Ancak bittiğinde matlaştıran transparan pudraları tercih edeceğim. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...