23 Şub 2015

Vücut Losyonu #3 | Down Under Natural's Argan Yağlı Seri

Herkese yeniden merhaba;

Soğuk ötesi kış aylarını en az hasarla bitirmek adına vücudumuzu ayrı ayrı nemlendiriyor, kutularca ürün bitiriyoruz. 


Bu sebeple vücut losyonlarını da arka arkaya bitirmek ve yorumlamak için harika bir zaman! 

Şu an şehir dışında olduğum için seyahat boy ürünlerim yanımda ve farklı ürünler deneme ve yorumlama fırsatım oldu. 

Down Under Natural's saç bakımında adını daha çok duyduğum, vücut bakımında aynı serinin duş jeli ve vücut losyonu olan bir marka.

Vücut losyonunu hakkında olumsuz yorum almamış olsam da, tekrar almayacağım bir ürün oldu. 


Benim için dezavantajları;
>Fiyatı: 250 ml lik bir losyona 15 liranın üzerinde bir para vermek istemiyorum. 
>Yapısı: Losyon kadar akışkan değil, el kremi yoğunluğunda bir ürün.

Avantajları;
>Kokusu; Çok güzel!
>Emilimi güzel; rahatlatan, anında yumuşatıyor. El kremi olarak da güzel bir alternatif aslında. Çanta boyu olduğu için o amaçla da kullandığım oldu.
>Marka: Down Under Natural's hayvanlar üzerinde deney yapmayan, bunu üzerindeki tavşanıyla da gösteren, beni tedirgin edecek bir içeriğe sahip olmayan bir marka.


Markayı ve saç bakım ürünlerini özellikle saç spreyini çok severek kullandım. Ancak vücut bakımında gereksiz pahalı buldum.

Diğer Vücut Losyonu deneyimlerim;

Vücut losyonu #1 | Perfect Purity

Down Under Natural's ürünlerini Gratislerde ve Watsonslarda bulabilirsiniz. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler.


4 yorum:

  1. Merhaba, instagramdan takipteydim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben de geldim:) sevgiler :))

      Sil
  2. Ben de el kremi olarak kullandım bunu. İlk andaki etkisi güzel olsa da çok çabuk geçiyor o etki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, çok daha güzel el kremleri varken :) senin neden bitenler yazın yok :(

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...