25 Mar 2015

Ağız Bakım #4 | Amway Glister Diş Macunu

Herkese yeniden merhaba;

Bugün Ağız Bakım Serisinden devam ediyoruz, 

Çok uzun süredir, ailecek Glister Diş macununu kullanıyoruz ve artık anlatmanın zamanı gelmişti.


Evde genellikle diş macunları konusunda ayrılığa düşeriz, böyle durumlarda sevmeyen başka bir diş macunu kullanır. Bu diş macununu kimse gıkını çıkarmadan hatta keyifle kullanıyor çok ilginç. 

Amway markası hayvanlar üzerinde test yapmayan marka, Temsilci oluktan sonra evin demirbaşlarını burdan sipariş vermeye başladık. Amwaydan size tavsiye edebileceğim bir başka üründe bayılarak kullandığım Body Series Roll-on 'u. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Glister markasının diş macunuyla birlikte diş fırçaları da var ben henüz deneyemedim ama annemler çok memnun. Bir sonraki deneyeceğim ürün ise Ağız Çalkama Suyu. Konsantre olarak geliyormuş ve 8 ay gibi çok uzun bir süre kullananlar duydum. Merakla bekliyorum. Diş macununun fiyatı 10-12 lira civarı olması lazım. Gramajı 150 ml oldukça uzun bir süre gidiyor.


Mint yeşili bir rengi var, kokusu oldukça ferah ve temiz. Beyazlatma özelliği yok, böyle vaadi olan diş macunlarını kullanmıyorum. Diş mineme zarar vereceğini düşünürüm hep tabi ki tercih sizin. Verdiği his sabaha kalmıyor bence. Ama en azından diğer macunlarda yaşadığım kötü bir ağız tadıyla uyanmaktan çok çok daha iyidir. Biz baya süredir aynı diş macununu kullanıyoruz, aslında çok yanlış. Araya başka ürünler koymalı ki dişler alışmasın. İlk günkü gibi kullanamıyorsunuz daha sonra. 

Kullanım önerisi; 6 yaş üzeri kullanabiliyor. Tercihen her yemekten sonra, Günde en az 2 kere kullanılmalı. Sodyum Florür içeriyor. Sensodyne'e benzer olduğu söyleniyor ancak kullanmadığım için yorum yapamayacağım. 


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 



4 yorum:

  1. Bu diş macununu kullanıp memnun kalmıştım şu an ipana 3D White Luxe kullanıyorum ondan daha çok memnun kaldım tavsiye ederim. sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de çok çok severek kullanıyoruz. İpana deney yapan firmalar arasında kullanmayacağım bir marka maalesef, öneri için teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Çok guzel yazmıssın bende kullanıyorum ve çok memnunum seni takibe alıyorum bana da beklerim
    http://betulbtl.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de hemen geliyorum <3

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...