23 Mar 2015

Bitenler #5

Herkese yeniden merhaba;

Bugün son 4 ayın bitenlerinden bahsedeceğim.

Gratis çantam artık tek bir ürün bile almaz, bu yüzden bu yazıyı çok uzun tutmayacağım, 2'ye böleceğim. Devamı bu hafta içinde gelecek.

İlk Bölümde Cilt Bakım, Nemlendirici, Lip Balm ve Parfüm, 
İkinci Bölümde Banyo Ürünleri(Şampuan, Saç Kremi, Saç Yağı, Scrub, Duş Jeli), Ağız Bakım Ürünlerim olacak. 

Hemen başlayalım;


Cilt bakım rutinimdeki tüm ürünlerim bitti ve yeni ürünler denemeye başladım, burda değişmeyenler Bioderma ve Cyrene %2'lik AHA!

Benri Disk Pamuk: Güzel bir indirim olmadıkça tekrar almayacağım. Market ya da küçük parfümerilerdeki Türk markaları da hem aynı işi görüyor hem de 1 lira. Son 2 indirimdir 3 al 2 ödelerden başka bir indirim yok.

Apaks disk pamuk:Bimlerde satılıyor, sadece yanları dikişli değil denk gelirsem alırım, fiyatı çok uygun. A-101'deki disk pamuk 70'li 1,45 lira. Ondan da memnunum. 

Nivea Canlandırıcı Tonik: Geçen yıl %50 indirimle Migrostan almıştım. Çok uygun fiyatlı bir ürün, kokusu güzel ama tonik olarak beni çok sarmadı. Temizlik hissi çok yok, hemen arkasına Cyrene %2'lik AHA kullandığım için önemsemeden kullandım, bitti. Tekrar almam, Nivea hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü: Aynı migros indiriminde tonikle birlikte almıştım. Köpük kıvamı çok güzeldi, temizlik hissi çok yoktu, kokusu güzeldi. Nivea markası olduğu için tekrar almayacağım.

Cyrene Günlük Cilt Aydınlatıcı Bakım %2 AHA: Çok çok memnunum. Cilt bakım rutinimde değiştirmeyeceğim bir ürün. Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri cildim daha aydınlık, ten makyajı yapmaya ihtiyaç duymaz oldum. Ayrıntılı yazısı burada.

Garnier Esas Bakım Cilt Temizleme Sütü:Evde olduğundan bitirmek için kullandığım bir üründü. Göz makyajını çok güzel temizliyor, gözlerimi yakmadı. Yüz makyajını da güzel çıkarıyor, temizleme sütü olduğu için arkasına nemlendirici kullanmaya gerek kalmıyor. Önceden de Garnier markasına karşı bir sempatim zaten yoktu, ürünlerini kullanmıyor, almıyordum. Garnier hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.

Bioderma Sensibio H2O: Bayılıyorum! Tertemiz içeriği, markanın deney yapmıyor oluşu markayı bir daha sevmemi sağladı, ilk zamanlardan beri favorim. Elimde 2 litreden fazla Bioderma'm var. Bundan sonra hem makyaj temizleyici hem de elimdeki tonik bittikten sonra tonik olarak kullanmaya devam edeceğim. 2 yönde de çok memnunum. Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu ile karşılaştırma yazım burada.


Malum kış aylarında cildimizi nemlendirmek için neler yapmadık ki, benimde kullanmaığım ürün kalmadı, Daha da ürün biter ama şimdilik bunları anlatalım.

Nivea Duşta Vücut Kremi: Çok çok sevdiğim bir üründü. Hem çok pratik hem de soğuk günlerde resmen kurtarıcı ürünümdü. Evdeki son duşta vücut kremine de el koydum ve sonuna kadar kullandım. Watsons'ın duşta vücut kremini deneyeceğim. Umarım o güzel çıkarda böyle bir ürünün yokluğunu hissetmem. 

Avon Foot Works Yumuşatıcı Ayak balmı: Lavantalı olduğu yazıyor ben normalde lavanta sevmem ama bunun kokusuna bayıldım. Yapısı vazelin gibi ayaklarımı güzel yumuşattı. Hem Avon markası olduğu için tekrar almam, hem de vazelinde aynı işi görüyor zaten. Avon marka olarak deney yapmıyor ancak Çin'de satıldığı için Gri bölgeye giriyor.

Dove Body Silk:Başlarda keyifle kullanıyordum. Ancak bir süre kullandıktan sonra cildimi bir gün kullanmadım ve cildim kaşındığında sanki haftalardır cildime nemlendirici namına bir şey kullanmamışım gibi pul pul dökülmeye başladı. Bazı bloglarda bu kremin cilde iyi gelmediği aksine kuruttuğu kendine muhtaç ettiği gibi yorumlar okumuştum, gülmüştüm açıkcası. Ben de olması beni hem şaşırttı hem de onlara hak verdim. Dove hayvan deneyleri yapmayan bir marka olsaydı bile bu kremini tekrar almazdım. 

Cosmed El Bakım Kremi: Kokusundan çok hoşlanmadım ancak istediğim gibi bir yapısı vardı. Fiyatından dolayı bir kutuda çıkarsa ya da güzel bir indirim olursa alacağım bir ürün detaylı yazısı burada.

Avon Care Kakao Yağı ve E Vitamini İçeren El Bakım Kremi: İsmi ne kadar uzunsa kokusu ooo  kadar güzel! Çikolatalı kremlerin kokusuna zaten bayılırım ama bu kremin kokusu Ef-sa-ne! Yapısı da çok güzeldi. Keşke Avon'un olmasaydı ya da Avon Çin'de satışa başlamasaydı:(

Valentina Macaron Vücut Losyonu: Gratislerde satılan bir setti, hala var mı bilmiyorum bana da birtutamben'in hediyesiydi. Duş Jeli vüzut losyonu ve lifiyle birlikteydi. Tam bir seyahat boyu. Ne çok az ne fazla. Kokularını da yapılarını da çok çok severek kullandım. 

Dove Yoğun Bakım Kremi: Dove'un kokusu çok güzel, temiz kokuyor evet ama kremleriyle bu dönem anlaşamadım ben. Ellerimi çok nemlendirdiğim için herhalde, yoğun bakım kremleri bana ağır geliyor. Bu kremi de uyumadan önce kullandım bitirdim. Ne kavanoz lip balm, ne de kavanoz krem alırım bundan sonra.

Down Under Natural's Argan Yağlı Vücut Losyonu: Seyahat boyu bir üründü, keyifle kullandım. Ancak performansına göre fiyatı bence pahalı, El kremi olarak güzel bir alternatif ama. Detaylı yazısı burada.

Bebak Bademli El Kremi: Bebak ürünlerinin kokusuna bayılıyorum. Bu el kremini de denk geldikçe alıyorum. Çanta kremlerimin döngüsünde. Her zaman alırım. Bebak Hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir firma.

Dalan d'Olive El Kremi: Çanta kremlerim döngüsünde olan bir krem daha:) Dalan markasını çok çok seviyorum, hem çok uygun fiyatlı kaliteli hem de deney yapmıyorlar.

Madame Coco Amber Nemlendirici El Kremi: Bu kremin performansının bu kadar iyi olduğunu bilseydim en az 10 tane alırdım. Kokusu, yapısı, ambalajı HA-Rİ-KA!! Bayıldım! İndirimde denk gelirsem ciddi ciddi depolayacağım. Hem üzerinde tavşanı da daha ne olsun. 



Avon Soft Musk: Hayvan Deneyleri yapan firmaları bırakmamla imza parfümümü de bıraktım. Daha da bir şey söylemem.

Tebrikleri ne tarafa doğru alıyorum?

4 Lip Balm! Bitenler çantasını boşaltıp gruplara ayırırken farkettim ve ben bile unutmuşum. 

Neutrogena SPF 20 Lip Balm: Yapısını çok sevdim, keyifle kullandığım bir lip balm oldu. Ancak Neutrogena hayvan deneyleri yapıyor tekrar almayacağım.

Vaseline Lip Therapy: Ben bu lip balmı hiç sevmedim. Kokusu ve yapısı çok kötüydü. Zaten tekrar almam, Vaseline Unilever zincirinin bir markası ve deney yapıyorlar.

Lypsyl Ballı Lip Balm: Başta çok çok güzeldi. Son kullanma tarihi yaklaştığından mı yapısı bozuldu işkence gibiydi son zamanları zaten bitiremedim, çok az kaldı ama şubatta son kullanma tarihi dolduğu için sonra kullanmak istemedim. Detaylı yazısı burada.

Avon Care Lip Balm: Çok uzun zamandır bende olan bir üründü, yarım ürünleri bitirirken bu lip balmı da bitirdim. Kokusu güzeldi ancak kavanoz olup ağzı dar olan lip balmlardan resmen nefret ediyorum, sonralara doğru kullanmak iyice zorlaştı. Tavsiye etmediğim bir ürün.

Bitenler yazımın ilk bölümü bu şekildeydi yarın devamını yayınlayacağım.
Yazımda bahsettiğim ve incelemesi yazdığım ürünlerin yazılarını aşağıda isimlerine tıklayarak okuyabilirsiniz;

Cyrene Günlük Cilt Aydınlatıcı Bakım %2 AHA

Bioderma Sensibio H2O

Cosmed El Bakım Kremi

Down Under Natural's Argan Yağlı Vücut Losyonu

Lypsyl Ballı Lip Balm

Diğer Biten ürünlerimin yazıları;

Bitenler #1


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Ne güzel yazılmış hepsi (: Eline sağlık canım (;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kii :) olabildiğince kısa tutmaya çalıştım :*

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...