18 Mar 2015

Makyaj Süngeri #1 | Eklips

Herkese yeniden merhaba;

Bugün size bayılarak kullandığım bir üründen bahsedeceğim. 
Gratislere özel eklips markasına zaten bayılıyorum; seyahat setleri, çorapları, çantaları, fırçaları, süngeri. Marka baştan aşağı indirimsiz fiyatlarıyla da çok uygun, indirimli haliyle de yakalarsanız inanılmaz uygun fiyatlara alabilirsiniz. Markaya baştan aşağı kefilim, her ürününü zevkle kullanıyorum.


Gelelim makyaj süngerine, benim ilk hatırladıklarım kullan at küçük kare, dikdörtgen şeklinde açık renkli süngerlerdi onlardan hiç kullanmadım. Ne zamanki Beaty Blender'lar çıktı ya o zaman çıktı ona benzer pembe süngerler ya da ben o zamanlar farkettim, bilmiyorum. 


Gratiste indirimde gezinirken gözüme çarptı ve tek kalmıştı ne ara aldım hemen standdan anlamadım bile aldığım gibi sepete. Normal fiyatı o zaman 6 liraydı ve ben 3,6 tl gibi fazlaca uygun bir fiyata aldım. Bir süre elim gitmedi niyeyse, sonra bir kere elime aldım o zamandan beri de keyifle kullanıyorum. Hakkında olumlu olumsuz yorumlar okudum ancak ben son Gratis indirimde bulunda anında yedekledim, o kadar seviyorum. 


İyi ki de yedekledikten sonra yazıyı yazmak kısmet oldu suya tuttuktan sonra ne kadar büyüdüğünü benle birlikte sizde daha net görebildiniz. Rengi yıkamaktan biraz solmuş, ben de fotoğrafı çekerken farkettim.

Önce süngeri akan suyun altına suyunu aldıkça sıkarak büyümesini sağlıyorum, tırnaklarınız uzunsa parmaklarınız süngere paralel olacak şekilde süngerin suyunu almalısınız. İyice büyüdükten sonra son bir defa iyice sıkıp, yüzünüze fondöten, bb ya da cc krem uygulayacaksanız alt tarafındaki büyük kısmı, göz altınıza concealer uygulamak için sivri kısmını kullanmanızı öneririm. Kullanacağınız ürünü süngere değil cildinizin belirli bölgelerine şöyle bir aldıktan sonra pıt pıt hareketlerle cildinize hafifçe bastırarak ürünü cildinize yediriyorsunuz. Süngerin tek dezavantajı kullandığınız ürünün bir kısmını emmesi, o kadar doğal görünüme bir miktar ürün feda edebilirim. Wet'n'Wild CoverAll Concealer yazısı.


Süngeri kullandıktan hemen sonra beyaz sabunun üzerinde sürerek emdiği fondöten ya da concealerın sabunun üzerinden hemen akıp gitmesini sağlıyorum. Kullanım sonrası tertemiz süngeri kağıt havlunun üzerinde kurumaya bırakıyorum. Bir sonraki kullanıma kadar kurumuş ve temiz bir şekilde hazır bekliyor. Fırça gibi haftalık temizliği beklemiyorum.

Ben size gönül rahatlığıyla bu süngeri öneriyorum. Bayadır özenle kullanıyorum, herhangi bir parçalanma sorunu yaşamadım. 

Özellikle göz altlarımda bir daha fırça kullanacağımı düşünmüyorum, bundan sonra süngerle devam. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

4 yorum:

  1. Hımm beceri işi bunu kullanabilmek ama ilk fırsatta bende edineceğim yazını okuduktan sonra canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir beceri işi değil inanki 🙈
      suyun altında büyüyene kadar suyu alsın sen sık, en son hafif nemli bırak ürünü cildine parmak uçlarınla söyle bir sür, tombiş kısmını cildine, uç kısmını göz altlarına bastırmadan tampon hareketlerle kullan işin bitince beyaz sabun üzerinde sürt ki tertemiz olsun 😊 yazının özetini geçtim bak sana çok çok kolay :*

      Sil
  2. merhaba tatlım bende severek kullanıyorum fakat ikinci eskiyince farklılarını denemek istiyorum:)) takipteyim bende beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aklımda H&M var :) bir gün mağazasına gidebilirsem alacağım ilk ürün 😊

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...