31 Mar 2015

Favoriler #1 | Mart

Herkese yeniden merhaba;

Bugün ilk defa yapacağım bir serinin ilk yazısındayız. Favoriler!

Bitenleri düzenli olarak yazıyordum. Memnun kalmadığım ürünler biraz biriktiğinde onlarla ilgili de bir seri başladı, ikincisi yolda:( Dedimki ben neden favoriler yazmıyorum? İşte bu ay en bayıldıklarımı anlatmaya başlıyorum!


Mart ayının sonuna geldiğimiz ve bahar kendini göstermeye başladığı için en sevdiğim şallardan birini fon yapmaya karar verdim. Mart ayına da uygun oldu sanki.

Gül suyu: Ben gül suyuna hep önyargılıydım. Gülden nefret ettiğim için -genel olarak çiçek sevmem, sadece lale o da keşke siyahını bulsam off!- kokusunuda sevmiyorum diye düşünürdüm hep. Bir Adanalı olarak kokladığım anda aklıma gelen ilk şey Bici bici! Yaz artık gelmeli. Genel kullanım amacı tonik ancak ben eve geldikten sonra yüzümde makyaj olsun olmasın önce biodermayla sonra da gül suyuyla cildimi siliyorum. Tek kullandığım yer burası orda da gayet memnunum. Gül suyunun sıkılaştırıcı özelliği olduğu için özellikle siyah nokta temizliği yapıyorsanız arkasından ya sıkılaştırıcı bir tonik ya da gül suyu ile geçmelisiniz. Ben bu gül suyunu Çerçi / Aktardan aldım. Gül suyu alırken dikkat edebileceğimiz tek nokta içilebilir olması, ne kadar doğal o kadar iyi.

Bioderma Sensibio H2O: Her şey gider, Biodermam kalır. Stoklarım sağlam ötesi bu yüzden kullanım alanım da fazlalaştı. Kısaca; Makyaj temizliği, gül suyu öncesi, elimdeki tonik bittikten sonra da tonik olarak kullanmaya devam edeceğim uzun bir süre tonik alacağımı düşünmüyorum. Detaylı yazım burada.

Solait Güneş Koruyucu: Güneş koruyucuları genelde sevmem o korku dolu beyaz tabaka halinde kalmalarından dolayı, bunda öyle bir sorun yok. Çok güzel kokuyor, çok güzel emiliyor. Sabah cilt bakım rutinimde favori nemlendiricim. Detaylı yazısı burada.

Dirty Works Göz Kremi: İlk göz kremi deneyimim, indirimde bulunca yedekledim. Çok memnunum, detaylı yazısı burada.

Cyréne Günlük Aydınlatıcı Bakım %2'lik AHA: Cilt bakım rutinimin demirbaşı oldu. Cildimdeki eşitsizlikleri bitirdi, cilt tonumu açtı. Bayılıyorum! Detaylı yazısı burada.


Glister Diş Macunu: Ailecek çok memnunuz. Detaylı yazısı burada.

Amway Body Series Roll-on: Favori roll-onum. Oldukça bereketli bir ürün bu 4. şişem sanırım. Detaylı yazısı burada.

Watsons tekli diş ipi: Banyoda duran tekli diş iplerim. Kutulu olması çok düzenli durmalarını sağlıyor. Sanırım yeni hali poşetli bittiği zaman kutusunu atmayacağım. Poşetinden kutusuna yerleştirir kullanırım. 


Baş ucumda ve çantamdaki lip balom ve nemlendiricilere geldi sıra.

Watsons çikolatalı ve vanilyalı el kremi: Sadece yılbaşından yılbaşına watsonslarda olan bir ürün. 2 yıldır geliyor umarım bu yılda gelir. Bu yılda geldiğini görünce kıyıp kullanmaya başladım. Elimde 2 adet daha var. Detaylı yazısı burada.

Watsons vanilyalı lip balm: Yine yılbaşı koleksiyonundan bir ürün. 3'lü halde satılıyordu. Çok seviyorum, hiç beklemediğim bir performası var. Yapısı mata yakın parlak değil. Detaylı yazısı burada.

Balmi lip balm: Elimdeki tüm lip balmları bitirip favorilerime geçtim nihayet, hafif soğuk olduğu için ilk tercihim naneliden yana oldu. Kokusu resmen burun açıyor, mint yeşili rengi harika. Yapısı fazla parlak ve çabuk biteceğe benziyor. Detaylı yazısı ve diğer çeşitlerininde yazısı burada.

Dalan d'Olive zeytinyağlı el kremi: Şimdiki çanta kremim. Yapısını, kokusunu çok seviyorum. 


Cettua yağ emici kontrol mendilleri: Tam bir gün kurtarıcı, yanımda bay bayan kim olursa denetiyorum çok seviyorlar. Şiddetle tavsiye edeceğim bir ürün. Detaylı yazısı burada.

Eklips makyaj süngeri: Kapatıcı, cc krem uygulamada efsane! Yok gibi makyajın sırrı bence süngerler ve en uygun fiyatlı favorim Eklips! Detaylı yazısı burada.

Wet'n'Wild CoverAll Kapatıcı: Hafif bir yapısı var, benim için ideal. Detaylı yazısı burada.

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra: Çok seviyorum. İşini çok çok iui yapan bir pudra. Beni hiç yarı yolda bırakmadı. Detaylı yazısı burada.

Ecotools Airbrush Concealer Fırça: Favori fırçam. Ben genelde kapatıcımı kullanmak için değil, kapatıcı sabitlemek için pudra uygulamasında kullanıyorum. Detaylı yazısı burada.

Benim mart ayı favorilerim bunlardı, umarım bir rutine dönştürebilir ve her ay yazabilirim. İlk ay için biraz zorlandım. Gelecek ay memnun kaldığım ve sürekli elimin gittiği ürünleri defterime yazmayı ihmal etmeyeceğim. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

                                                   Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...