20 Mar 2015

Çantamda Ne Var? #1 | İhtiyaç

Herkese yeniden merhaba;

Bugün size çantamdan ayırmadığım içinde bana gün içinde gerekebilecek ürünleri tuttuğum ihtiyaç çantası diye adlandırdığım çantamdan bahsedeceğim.

Bu tarz bir çanta kullanmaya başladığımdan beri dışarda daha az zor durumda kalır oldum. Sizle de paylaşıp fikir vermek istedim.


Çantamı Gratisten aldım, çok sade sürekli çantamda olacağı için kirlenmeyecek bir renk istiyordum. Tam istediğim boyda ve yapıda 5 lira gibi çok çok uygun bir fiyata aldım. O zaman krem rengi de vardı yanında şimdi onu almadığıma pişmanım, deseni açık renkte daha güzel duruyordu. Hala var mı bilemiyorum.

Çantamda neler mi var? Hadi bakalım;


Genel görüntü bu şekilde, diş fırçam çantanın içinde kalmış, ayrıntılı fotoğrafta göreceksiniz. 


Cettua Yağ Emici Kontrol Mendili: Benim olmazsa olmazlarımdan. Pudrayı sadece sabitleme için kullananlardanım, fazla yağı pudrayla cildime hapsetmektense her zaman almaktan yanayım, beni gün içinde daha iyi hissettiriyor. Detaylı yazısı burada.

Klozet Kapak Örtüsü: Nerde satıldığını bilmiyorum, Annem eve dolu dolu getirmişti geçen yıl hala bitmedi. Kapak örtüsü ya da tuvalet kağıdı kalmamış mekanlarda hayat kurtarıyor. Kağıt mendil her zaman yanımızda olur ancak bu örtü her yeri kapladığı ve el değmeden atıldığı için çok daha hijyenik.

Watsons'ın kullan-at diş ipleri: Bende hem kılıflı hem kılıfsız iplerinden var. Kılıflı olanlar çantamda kılıfsız evde çok işe yarıyor. Kürdan yerine diş ipi kullanmanızı tavsiye ederim, daha hijyenik ve daha sağlıklı.

Otelin birinde kaldığımızda bu küçük iplik seti çok hoşuma gitmişti, şimdiye kadar lazım olmadı ama ne zaman ne olacağı belli olmaz mantığıyla çantamda duruyor. 

Yara bandı; Ben oldukça sakar bir insanım ve ne zaman bir yerimin sıyrılıp kanayacağı ya da ayakkabının vuracağı belli olmuyor, çantamda cüzdanımda her zaman yara bandı bulundururum. Suya dayanıklı renkli olanları çok şirin buldum ama suya dayanıklı olmalarına rağmen suya değdikleri anda hemen açılıyorlar. Eski usul her zaman iyidir.

Yanımda küçük paket ıslak mendil mutlaka olur bu da küçük şirin olduğu için çantamda kalmış, zor da kalmadan kullanacağımı sanmıyorum.


Dirty Works Cımbız: Bu cımbızın üzerindeki puantiyeleri, rengini, küçük çantasını çok sevimli buldum. Bayadır çantamda ve işe yarayan bir cımbız ucu çok güzel.

Balmi Lip Balm: Favorilerimden, anlık nem veriyor çok kalıcı değil ama ben memnunum. Detaylı yazısı burada.

Parfüm: Yanımda her zaman küçük boy testerlar ya da deneme boyu parfümler olur bittikçe değişenlerden.

Dalan D'olive zeytinyağlı nemlendici krem: Yoğun nemlendiricili olandan ziyada bu kremi daha çok seviyorum; küçük, kokusu güzel, hemen emilip beni dışarda zora sokmuyor.

Küçük somon renkli şişede likit sabun var, Kağıt sabunları denedim ancak her zaman önce elimi ıslatıp elim sabuna sonra gidiyor kağıt sabunlarda birbirine yapışıyor, ya da çantada kalınca sıcaktan birbirine yapışıyorlar ben kullanışlı bulmuyorum elimde bir tane benrinin var. Ne zaman kullanırım hiç bilmiyorum. Şişe bana daha pratik geliyor.

Buscopan: Zor durumlardaki kurtarıcım.

Watsons diş macunu: Bu diş macununun verdiği hissi ve tadı çok seviyorum. Buradaki yazımda bahsettiğim setin içinden çıkmıştı. Ayrı satılıyorsa mutlaka alacağım ürünlerden. 

Perlodent siş macunu: Rossmann'larda bulabileceğimiz bir ağız bakım markası perlodent. Her tür diş macununu seviyorum. Küçük boyları da uzun süre gidiyor. Her zaman yanımda küçük bir diş macunu olur. 

Benri Diş Fırçası: Bu diş fırçasını çok sevdim hem çantamda hem de günlük kullanımda evde kullanıyorum. Kapağının olması, rengi ve yumuşaklığını seviyorum. İndirimde yine depolayacağım.

Burada olmayan bir ürün daha; Gratislerde bulunan çok küçük avuç içi kadar olan sıcak su torbasına benzer ürünü. İçindeki metali kırınca yarım saat kadar sıcaklık veriyor. Tekrar kaynatmak gerekiyor ki içindeki sıvı çözünsün, Özellikle Bolu soğuğunda çok işime yaradı. Size de tavsiye ederim.

Bitki çayı hastası olduğum için, ihyiyaç çantamda bir kaç paket taşıyorum mutlaka, bittiği için fotoğraflamayı unutmuşum. Bir yerde size hitap etmeyen bir içecek olduğunda sıcak su istemeniz yeterli oluyor.

Benim ihtiyaç çantamdakiler bunlardı :) 

Sizin yanınızda ekstra bulundurduğunuz işe yarayan ürünler varsa duymayı çok isterim. 


Diğer Çantamda Ne Var? Yazıları için;


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...