13 Mar 2015

Lip Balm #3 | Watsons Vanilla Lip Balm

Herkese yeniden merhaba;

Yaz kış demeden dudaklarımızı nemlendiriyoruz. Bu uğurda çok fazla çeşit ürün bitiriyoruz. Elimde çok fazla lip balm vardı aldıkça alıyordum ama bunun sonu olmadığını yapısı bozulup attığım lip balmlarım olunca anladım. Örnekse bu lip balmın ömrü kapağı açıldıktan sonra 20 ay.


Kullandıklarım bitince kendime 2 adet lip balm belirledim. Biri Watsons Vanilla lip balm diğeri ise naneli balmi oldu. Balmilerin tüm çeşitlerini incelediğim yazım.

Kavanoz lip balmları herkes gibi ben de hijneyik bulmuyorum evet. Ancak bu lip balm o kadar güzel kokuyor ki içimdeki vanilya canavarına hakim olamadım.

Balmi, Eos tarzı yumurta balmları ve asansörlü balmları çantamda taşımayı ya da günlük kullanımda tercih ediyorum. Kavanoz balmlar pek tercih etmem ancak bu balmlar o kadar şirindi ki herkes gibi almadan duramamıştım. Bu kofrenın aynısının çok daha şirin renklere sahip olan versiyonu satıştaydı. Nerdeyse 1 buçuk yıl önce alınmış yeni sıra gelmiş bir ürün oldu. 


Kavanoz balm dediğim gibi hijyenik bulmam almam tabularımı bu lip balm yıktı. Bu balmı sadece gece yatarken ve evdeysem elimi yıkadıktan sonra hemen kullanıyorum. Uzun zamandan sonra uzun tırnak kullanıyorum ve bu balmla aynı döneme denk gelmesi çok şans oldu, çünkü tırnağımın tersiyle az bir miktar alıp dudağıma bırakıyorum, yüzük parmağımla dudaklarıma yediriyorum. Bıraktığı his güzel ancak tadı bana kötü geldi, daha çok kurumaya müsait dudak çevreme uyguluyorum, balmi kadar parlak bir görüntüsü yok mat diyebilirim. Günlük kullanıma da uygun. Sabah uyandığımda dudaklarımda balm kalmamış oluyor, tamamen emilmiş ve yumuşacık uyanıyorum. 


Kafamı karıştıran bir konu bu lip balmın üzerinde Vejeteryanlar ve Veganlar için uygundur yazsa da Çin'de üretilmiş. Deney yapmasa bile Çin devletine deney yapması için para vermiş demektir. Bu nedenle bu lip balm benim için Gri bölgede kaldı. 

Elimden geldiğince Beyaz bölgede kalmak istediğim için bile bile bir daha bu lip balmı ya da deney yapmasa da Çin'de üretilmiş herhangi bir ürünü almayacağım.

Vanilya kokulu lip balm arayışlarım sürecek şimdilik aklıma ilk gelen Hurraw! :)

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...