12 Mar 2015

Güneş Kremi #1 | Solait Mattifiying Güneş Yüz Losyonu SPF 50

Herkese yeniden merhaba;

Bugün size cilt bakım rutinimin yaz kış olmazsa olmazı karma ve yağlı ciltler için özel olarak üretilmiş güneş koruyucumdan bahsedeceğim. 


Bu benim ikinci tüpüm. İlkiyle Watsons'ta yapmış olduğum bir alışverişte katalog kampanyasıyla 5 tl gibi bir fiyata almamla tanıştım. 5lira verince biraz korktum niyeyse bir süre kullanmadım. Daha sonra mağazada görünce fiyatının o zaman 12,5 lira olduğunu görünce biraz rahatladım ve kullanmaya başladım. 

Beyaz tenli olun ya da olmayın. Yaşlanma etkilerini geciktirmek istiyorsanız, yaz kış güneşin zararlı etkilerinden özellikle yüzünüzü korumak zorundasınız. Çok kapalı olmayan güneş yüzü görmeyen günler haricinde bu ürünü yılın her günü kullandım. Aslında bilgisayar ekranı aydınlatmalar bile cildimize güneşle aynı etkiyi veriyor aslında hergün kullanmamız gerek. Kış aylarında güneş kremi kullanmak bir an için yaz aylarındaymışız hissine kapılmamı da sağlıyor.

Üzerinde yazan vaadlerine gelirsek;

>Güneşin kaynaklı DNA hasarına karşı korur.
>Gelişmiş UVA ve UVB koruması sağlar.
>24 saat nemlendirme sağlar
>Gözenekleri yok eder.
>Suya dayanıklıdır.
>Dermatolojik olarak test edilmiştir.


Cilt bakım rutinimde sabah nemlendiricim her zaman Solait Mattifiying Güneş Yüz Losyonu oldu. Gece ise varsa gece kremi yoksa normal bir nemlendirici kullanıyorum. 

Bundan önce kullandığım güneş kremleri cildimde bir türlü emilmiyor, o korktuğumuz beyaz beyaz görünüyor ve cildimde ağırlık yapıp yağlı bir his bırakıyordu. Yıkasam bile geçmiyor su üzerinden akıp gidiyor sanki cildimi bir yağ tabakasıyla kaplamış gibi oluyordum. 

Bu ürün korkulanın aksine su bazlı, hafif yapılı ve yağsız içerikli. Benim Cildim yağlıya dönük karma bende parlamaya neden olmadı ancak vaadettiği gibi matlaştırmadı da. UVA ve UVB ışınlarına karşı cildimizi koruduğunu vaadediyor. Üzerinde SPF 50 High yazıyor ancak arkadaki skalaya bakıldığında High 30-50 faktör arasında görünüyor, En kötü ihtimalle 30 faktörlük bir krem bu. Güneşe çıkmadan 20 dakika öncesinde kullanılması öneriliyor. E vitamini içerip 24 saate kadar nemlendirdiğini söylüyor. Tabii ki 24 saat nemlendirme kısmını bilemeyeceğim çünkü sabah erken saatte cildime uygulasam bile akşam ya da öğlen ne zaman eve geldiysem yüzümde makyaj olsun olmasın cildimi temizliyorum. Ancak uzun saatler boyu yüzümde bu ürün kalsa bile herhangi bir gerilme ya da nemsizlik hissetmedim. 


Ürün ne çok koyu ne de akışkan bir kıvama sahip tam orta karar, küçük bir miktar avucuma alıp, elimin ısısıyla kremi biraz ısıtıp yüzümün boynumun her yerine eşit miktarda yayıyorum bana oldukça yeterli geliyor. Dekolte bölgesine de kullanabilirsiniz. Ürün 50 ml ve kullanım ömrü açıldıktan sonra 12 ay. Hergün düzenli kullandığınızda bile çok uzun süre giden bir ürün. 


Ürün Superdrug markasının sanıyorum alt markası ve üzerinde tavşanı var yani Cruelty Free!

Uygun fiyatlı güneş koruyucu arıyorsanız ürünü Watsonslardan satın alabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...