7 Nis 2015

Ağız Bakım #5 | Watsons Nane Aromalı Diş İpi

Herkese yeniden merhaba;

Bugün size diş ipi deneyimlerimden bahsetmeye devam edeceğim. 

Bugünkü markamız Watsons'ın kendi markası. 


Diş ipini 2 güne bir kullanmak gerekir. Her kullanımda ortalama 1,5-2 metre kadar diş ipi kullanıyorum. Genelde aldığım diş ipleri de 50 metre oluyor ve bana uzun bir süre gidiyor. Ancak Watsons'ın diş ipini bitirmekte oldukça zorlanıyorum. Sadece bitirmek için kullanıyorum diyebilirim. 


Genellikle mumsu yapıda diş iplerini daha rahat kullanıyorum çünkü ipi diş aranıza aldığınızda çıkarırken ip tel tel ayrılmıyor, diş aranızda kalıp aynı bölgede sizi tekrar tekrar uğraştırmıyor. Bu ipi mumsu yapıda olmadığı için sevemedim. Diş aramda kalıyor beni çok zorluyor. Olur da ip mekanizmanın içine kaçarsa -kaçmaz ya- yanlarındaki lastiğe bastırarak kapağını açabilirsiniz.

Üzerinde naneli olduğu yazdığı halde, kullanımda ya da kokladığınızda nane kokusundan eser yok. Diğer diş iplerini kullandığımda ağzımda kalan hafif  nane tadı beni çok rahatlatıyor ve iyi ki kullanmışım hissini veriyor. Ancak bu ipi kullandığımda şayet ki diş aramda ip kalıntısı bırakmadıysa, diş ipi kullandığımı pek anlamıyorum bile.


Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım, Benriden daha pahalı Perlodentle ya aynı fiyatlarda daha daha pahalıydı. Fiyatı memnun kaldığım diğer markalara göre daha fazla olmasına rağmen performansı diğer markalardan çok daha düşük.

Watsons'ın kendi ürünlerini genelde çok severim ama beni hayal kırıklığına uğratan bir ürün oldu. Tekrar almayacağım. En uygun fiyatlı Gratislerde bulunan Benri markasına ait diş ipi yazısı burada. Ama en sevdiğim Rosmmann'larda bulunan Fıstık Yeşili Perlodent marka diş ipi. Elimdeki Watsons ve Benri diş ipleri bittiğinde alacağım diş ipi kesinlikle Perlodent. 

Diğer Ağız Bakım serisi yazılarım;

Ağız Bakım #1 | Watsons Seyahat Kiti


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

4 yorum:

  1. Merhaba canım blogunu yeni keşfettim takibe aldım hemen,seni de bloguma beklerim :) makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de seni takibe aldımm:)

      Sil
  2. Adsız5/24/2016

    diş ipi genellikle günde 1 yatmadan öncedir.her öğün sonrası yapılsa çok daha iyi olur. http://www.uzmantv.com/dis-ipi-hangi-siklikta-kullanilmali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi hekimimin dediğinden yola çıkıyorum,onları uyguluyor ve tavsiye ediyorum ancak konudaki tercihler değişkenlik gösterebilir. Ben her öğünden sonra rahatsız edici bir durum olursa tekli diş ipiyle rahatsız olduğum bolgeyi temizliyorum. Tamamiyle tercih meselesi, sevgiler.

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...