6 Nis 2015

Yüz Temizleyici Köpük #1 | Cyréne Yüz Temizleme Köpüğü

Herkese yeniden merhaba;

Bugün size cilt bakım rutinimin yeni bir üyesinden bahsedeceğim. 

Cyréne markasıyla tanışmam aslında uzunca bir süre önce olmuştu, ancak elimdeki cilt bakım ürünlerinin bitmesini ve setini almak istiyordum. Sesimi duymuşlar gibi yılbaşında setlerde büyük bir indirim yaptılar. Buradaki alışveriş yazımda bu yüz temizleme köpüğünü edindim ve yaklaşık 5 haftadır bu rutini kullanıyorum. 


Bu köpük Karma, Kuru, Hassas ciltler için. Yaz aylarında cildim yağlıya dönük karma olsa da, kış aylarında kuru karma oluyor. Bu köpüğü Şubat ayında ve oldukça soğuk bir ilde kullandım ancak bu köpük beni biraz hayal kırıklığına uğrattı sanırım. Ben yüzümü, saçımı, dişlerimi köpük köpük temizlemekten hoşlanan biriyim ne kadar köpük o kadar temiz gibi geliyor bana. Ancak bu köpük sanki içindeki ürünü az suyla çoğaltmışlarda köpüğü azalmış gibi bir havası var. Köpük formunu sevmedim. Ben bu köpüğü Watsons'ın Silikon Pediyle kullanıyorum. Ellerimle kullandığımda cildimi tekrar yıkama ihtiyacı hissediyorum. 

İddaaları biraz kuvvetli; 'Cildin üst tabakasına cildin ihtiyacı olan oksijen ve nemi sağlar. Kremsi köpük yapısı ile cilt yüzeyinde yumuşak ve pürüzsüz bir his bırakarak makyaj, toz ve kir partiküllerini tamamen temizler.' > Köpük yumuşak bir yapıda olur zaten ancak genellikle köpükler cildimi bu köpükten daha çok kurutur yapısı kremli olduğu için cildimi germedi. 


Sülfat içermez. Köpüğünün neden az olduğunun kanıtı. Cildi kremsi yapısıyla yormadan temizleyip, pürüzsüz ve tertemiz bir cilt bırakır. Kirden arındırarak gözeneklerin açılmasını sağlar. Cilde oksijen girişini sağlayarak cildin nefes almasına yardımcı olur, diyorlar. Ben temizlemesini başarılı buldum, her ne kadar köpük köpük olduğunda daha temiz oluyormuş gibi hissetsem de köpük azlığına rağmen temizlenmemiş hissi yaşamadım. Tertemiz bir kokusu var bence beyaz sabun gibi kokuyor. Herkesin sevebileceği temiz bir koku olduğunu düşünüyorum. 

İçeriğinde; Shea Yağı, E vitamini, Papatya ekstraktı (Papatya kokusu almadım) ile antioksidan etki sağlıyor. Laktik asit, Aleo Vera, B vitamini, Antialerjen maddeler içeriyor.

Yağ, Alkol, Sülfat, Paraben, Boya ve Sabun içermiyor. 

Sabun kullanmayanlar gönül rahatlığıyla kullanabilirler. 

Ürün 237 ml. Vegan olmasına rağmen açıldıktan sonra 24 ay bozulmadan içeriğini koruyor.

Ben bu ürünü sevdim evet kullanacağım Güzel bir kampanya olmazsa tekrar almayacağım. Kampanya olsun olmasın Cyréne'den alacağım tek ürünün yazısı burada.

Cyréne, marka olarak çok sevdiğim, hayvan deneyleri yapmayan vegan ve içeriğine en çok güvendiğim markalardan biridir. Cyréne markasının ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz. Alışverişlerinizde bol tester ve puan kazanmak çok eğlenceli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...