15 Nis 2015

Siyah Nokta Bandı #1 | Cettua Siyah Nokta Temizleme Bantları

Herkese yeniden merhaba; 

Bu ay cilt bakım rutinim üzerine bol sohbetli bir ay oldu. 

Cildime özen göstermeyi seviyorum ve bunun getirilerini ilerde olumlu yönde alacağımı düşünüyorum. 

Cilt bakımı da maalesef ki deneme yanılma ve bu yanılmalarında acı sonuçları olabileceği bir konu. Cildimizi tanımak bir süreç ve herkes kendine en iyi gelecek ürünü bir zaman sonra mutlaka öğreniyor. Ancak problemli bir cilidiniz varsa işniz çok daha zor bence ve önerilerin sadece doktor kontrolünde olması gerektiğine inananlardanım. Demem o ki kulaktan dolma ürünleri kullanıp cildinizi mahvetmeyiniz.


Lafı daha fazla uzatmadan, konumuza dönelim. Zamanında yanlış ürün kullanım sonucu gözenek sahibi olmuş ve o gözeneklerin havadan tozdan topraktan dolmasıyla nur topu gibi siyah noktalarım olmuştu. Henüz kesin çözüm duymadım. Duyan varsa hepimizle paylaşsın kurtulalım bu illetten. 

Kesin çözüm yok ancak azalma söz konusu. Hergün burnunu kontrol eden biri olarak gözümle görmesem inanmazdım. Bu konuda buradaki ve buradaki ürünlerin katkısı çok büyük bence.  


Azalmışken daha da azaltmak elimde dedim ve çekmeceden siyah nokta bantlarımı çıkardım. Bu tarz ürünlerin düzenli kullanılması lazım ancak ben düzenli kullanamıyorum. Ancak dikkatimi çok çektiğinde ya da aklıma geldiğinde kullananlardanım.

Bir çok markanın bantları var ancak çoğu öyle pahalı ki insanın alası gelmiyor. Bu marka hem uygun fiyatlı hem de crueltyfree olduğunu düşünüyorum. Gratislerde bulabilirsiniz, indirimde görürseniz bu markanın ürünlerini stoklayın derim. 


Cildinizi temizleyip burun bölgenizi iyice ıslatıp bu bantlardan yapıştırın, 15 dakika sonra bantlar sertleşiyor ve tek hareketle çektiğinizde bandın üzerinde kalanlara inanamayacaksınız.

bandı çıkardıktan sonra tahriş olduğunu düşünüp krem sürenler var sürmeyin. Elinizde sıkılaştırıcı tonik varsa yoksa gül suyununda sıkılaştırıcı etkisi vardır,  boşalan gözenelerin küçülmesine yardımcı olur. Arkasından nemlendiricinizi sürebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...