13 Nis 2015

Kuru Şampuan #1 | Benri Kuru Sampuan

Herkese yeniden merhaba;

Bugün benim kullanmaya alışık olmadığım bir üründen bahsedeceğim.

Kuru şampuanlar önce lugatımıza sonra hayatımıza girdiğinden bu yana, gördüğüm kadarıyla çoğu insanın hayat kurtarıcısı haline geldi. Çeşidi ve fiyat skalası oldukça geniş olan bu kategoriden Baya baya önce aldığım Benri kuru şampuanı anlatacağım. 



Son 10 yıldır saçlarım hergün sabah yıkandığı için aslında böyle bir ürüne ihtiyacım da yok. Sadece meraktan alınmış bir ürün. Evde olduğum zaman zarfında kendimi bu yazıyı yazmak için tuttum ve 2 gün boyunca saçlarımı yıkamadım. Saçlarımdan bahsetmem gerekirse; Oldukça az, ince telli, kendi renginde ve yağlı. Yeterince açık oldum sanırım. 

Kuru şampuan nasıl kullanılır öncelikle ondan biraz bahsetmek istiyorum. Saç diplerine 10-15 cm mesafeden, saçınızı tutamlara ayırarak aralarına püskürterek uyguluyorsunuz. Çok fazla uygulamamaya özen gösterin çünkü bu kuru şampuandan o durumu yaşamasamda bazı kuru şampuanlarda, sprey kara benzer beyaz bir tabaka saç diplerinizde kalıyor ve ne kadar uğraşsanızda hafif beyazlık diplerden görünüyor ve bu hiç hoş bir görüntü olmuyor.

Diplere ürünü püskürttükten sonra, başınızı öne eğip parmak uçlarınızla saç diplerinize masaj yaparak yaklaşık 1 dakika gibi bir sürede kirli görünümden kurtuluyorsunuz. Benim kullandığım renksiz kuru şampuandı. Benri markasının, sarı, kestane ve kızıl gibi çeşitleri de var. Kestaneyi de kullanmış biri olarak saç diplerine masaj yapma işlemini çıplak elle yapmamanızı öneririm. Ellerinizden çıkartmak oldukça güç oluyor. Beyaz kapatmak için ideal olabilir aklınızda olsun. Benim saçım kullandığım an fazlaca yağlı olmasına rağmen görünümünde bariz bir değişim oldu. Kuru şampuanlar örnekse sabah duş aldıysanız bazen akşamı bazen de 2. günü kurtarmak içindir. Ben çok beklediğim için kirli görünümden kurtulmam bile o ürünü başarılı bulmama yetti açıkcası.

Herkes farklıdır bu konuda, ben saçımı hergün yıkamazsam rahat edemeyen bir insanım. Huyum böyle. Siz saçınızı toplayarak 2. günü geçirebilenlerdenseniz bu tarz ürünleri seversiniz.

Ben yine amacına uygun kullanmayacağım ve hacim vermesi için bittikten sonra tekrar alacağım. Saçlarım ince telli ve sönük olduğu için, hacimli saçlar her zaman günün belirli saatlerınde benimle oluyor. Çanta boyu olduğu için dışarda da rahatlıkla kullanılabilir.

Bendeki çanta boyuydu, bir büyük boyu daha mevcut. Fiyatları yanlış hatırlamıyorsam; 5.90 tl ve 9.90 tl'ydi. Benri markasının ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz.



2 yorum:

  1. Adsız4/13/2015

    Watsons un kuru sampuanini mi yoksa bunu mu aliyim sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons kuru şampuanı etkisini hatırlamayacak kadar uzun süre önce kullanmıştım. Bir bitenler yazımda çok beğendiğimi söylemişim. Bir dahakine hangisini indirimde bulursam onu alacağım:)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...