14 May 2015

Şampuan #4 Saç Kremi #3 | Giovanni 2chic Mandalina ve Papaya Yağı Özlü Ultra Hacim Serisi

Herkese yeniden merhaba,

Saç bakımdan devam ediyoruz, ee daha yeni bir şampuan anlattın diceksiniz haklısınız da. Ancak bu şampuanı Urban Care'dan daha önce kullanmaya başlamış seyahatimde edinmiştim. Orda 2 hafta kullanım sonucunda şampuanı kokusunda ve etkili temizliğinden dolayı haftalık derinlemesine temizlik için kullanmaya karar verdim.



Daha uzun süredir kullandığım yazımın şampuanına gelecek olursak; kokusu beni alıp götürüyor. Sahil, deniz, kum güneş tatil diye sayıklamaya başlıyorum. İçeriğinde mandalina da olmasına rağmen papaya kokusu çok daha belirgin. Diğer makyaj bloglarında genellikle 2 chic serisinin yeşil renkli sanıyorum avakadolu olanını sıkça gördüm. Papayalı olana hiç denk gelmedim.

Benim saçlarım boyasız, ince telli, az ve yağlı tipinde. Bu yüzden kullandığım şampuanın pek bir önemi oluyor ben de. Bu şampuan aslında tam da bana göre; ince telli ve güçsüz saçlar için. Saça enerji ve hacim kazandırdığını vaadediyor. Şampuan tercih ederken önceliklerim arasında kokusundan sonra önem verdiğim ya yağlı saçlar için olması ya da hacim vermesidir. Bu zamana kadar bu tarz çok şampuan kullanmış biri olarak, sadece şampuanla hacim verileceğine inanmıyorum. Ancak hacim veren duş sonrası ürünlerin etkisini gözle görülür biçimde arttırdığını gözlemledim. Sadece şampuan ve saç kremiyle hacim etkisini beklemeyin derim ben. Ya da benim için bu durum geçerli, çünkü köpükle ve spreyle bile belirli bir saatten sonra saçlarım sönüyor.



Urban Care kadar olmasa da saçlarınızı daha durularken gıcır gıcır sesi çıkarmasa da. Kuru şampuan ve saç bakım ürünü kalıntılarını tatmin edici düzeyde temizlediğini söyleyebilirim. Şampuanı tek başına hiç kullanmadım her zaman hemen arkasına saç kremini kullandım. Şampuanı sedefli somon renginde kremsi, kremi daha yoğun yapıda beyaz renkli. Saçlarımı yumuşattı diyemem her zamanki gibiydi. Ancak sertleştirmedi de. Etkisi bu olmamasına rağmen tuhaf bir şekilde yağlanmasını geciktirdiğini hissettim. 



Giovanni ürünlerinin içeriği oldukça temiz paraben, sülfat ve PEG'ler içermiyor. Buna rağmen köpürmesi gayet yerinde. Genelde doğal içeriği temiz şampuanlar köpürmez ve bize istediğimiz temizlik hissini vermez. Bu şampuanda onu yaşamadım. Kokusu ilk saatlerde hissediliyor ama çok ciddi bir kalıcılığı yok. En sevdiğim özelliklerinden biriyse kapağının kolayca açılabiliyor olması. Bu bize ambalajını kesmeden içindeki ürünü dibine kadar kullanabilmemiz. Fiyatları diğer şampuan fiyatlarına göre pahalıya yakın durumda. Güzel indirimlerde değerlendirilebilecek bir ürün. %30 indirimli hali yanlış hatırlamıyorsam 17 lira civarındaydı. Ürün 250 ml.

Giovanni marka olarak hayvan deneyleri yapmayan tavşan sembolü olan sadece Gratislerde bulunan bir marka. Ürünleri temiz içerikli, mükemmel kokulu ve günlük kullanıma uygun ürünler.

Tekrar alır mıyım? Denediğime pişman değilim, benim için ortalama bir üründü. Başka markaları ve bu markanın diğer serilerini de denemek istiyorum. Ancak güzel bir indirimde bulursam kokusu sebebiyle alabileceğim bir ürün. 


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...