16 Haz 2015

Çantamda Ne Var #3 | Seyahat Cilt/Kişisel Bakım

Herkese yeniden merhaba,

Bu aralar seyahatte olduğum için instagramda daha aktif olsam da blogtan uzak kaldım. Araya fazla zaman girmemesi ve yazmayı çok özlediğim için yanımda getirdiklerimi göstermek istedim size belki fikir olur. Ayni serinin seyahat makyaj çanta versiyonunu da yazacağım.

Tester kutumu döktüğümün farkına varmışsınızdır. İşime yarayacağını düşündüğüm her miniği yanıma aldım. Makyaj bloglarında seyahat çantamda ne var yazıları bana çok fikir veriyor. Bu minikleride yanıma hem denerim fikrim olur hem de fazla yüküm olmasın diye aldım.

Cilt bakımdan başlayayım;



Declĕor markasının elimde olan maskesi ve gece kremini aldım.

Solait markasının güneş koruyucu kremini gündüz kremi olarak kullanıyorum. Çok memnunum.

Dirty Works göz kremi 2.tüpüm gayet memnunum.

Lancaster göz ve yüz makyajı temizleyicisi tam bir seyahat boyu. Kokusu çok güzel.

Watsons yüz temizleme pedi bilen bilir favorim.

Himalaya yüz temizleme jeli umarım memnun kalırım. Seyahatlerimde yanımda olsun isterim. Boyu çok ideal fiyatı 1 lira. Gratislerde genellikle bulunuyor.

Liquid Gold yüz temizleme jeli kremsi bir ürün  1 hafta yetti bana ancak çok temizleme hissi vermiyor. Büyük boyunu almayı düşünmem.


Azzaro yazan ürünü göstermek aslında anlamsız bir otel ürünü ancak o kadar güzel kokuyor ki el kremi olarak kullandım. Hangi markanın hangi ürünü olduğunu bulabilsek keşke.

Cyrene deneme kabındaki ürün aslında Nuxe reve de miel ayak kremi içinde son kalanları ambalajından kesip bu küçük kaba aktardım. Burda biter.

Amway roll-on artık bitsin istiyorum. Bu 3. şişem olması lazım, içinde alüminyum olduğu için artık kullanmak istemiyorum.

I love çilekli el kremi. Yapısını hiç beğenmedim. Vücut losyonu olarak getirdiğimi el kremi, el kremi diye getirdiğimi vücut losyonu olarak kullanıyorum!

Küçük parfümleri yanımda getirdim. Burda kullanacaklarım bitenler çantasına gidecekler.


Saç ürünlerimden toniğimi ve şekillendirici sıvı spreyini yanıma aldım. Bana şu aralar sadece bu ikili yetiyor.

Manikür yapma ihtiyacı duyarsam diye yanıma aldıklarım. Asetonumu ve pamuğumu unuttum ama burdan alıverdim.


Ağız bakım ürünlerim artık sade.

Ağız çalkama suyu kullanmama artık gerek kalmadı.

Himalaya ferah nane jel formdaki diş macunumu yanıma aldım. Burda açtım. Burda bırakacağım. 

Perlodent hassas dişler için diş fırçası beklediğim kadar yumuşak değil. Diş fırçası kabımı da bu vesileyle kullanmaya başladım. Büyük rahatlıkmış. 

Benri dış ipi bulabileceğiniz en uygun fiyatlı ve en kaliteli diş ipi. 2.5 lira ve sadece Gratislerde bulabilirsiniz. Diş hekimimin en beğendiği diş ipi oldu. Tek 

eksisi ağzınıza nane ferahlığı vermiyor. Ancak ip oldukça kaliteli.

Benim yanımda getirdiklerim bunlardı. Bir sonraki yazım yanımda getirdiğim makyaj ürünlerimle ilgili olacak.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 



4 yorum:

  1. En güzeli böyle her şeyi kendi haline götürmek. Seyahat kaplarına doldurmak ve boşaltmak bana eziyet gibi geliyor. İyi tatiller bu arada tatlım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bana da öyle geliyor ve seyahatlerde cilt bakımını özellikle minimal tutuyorum :) 2 haftadan bişi olmaz mantığındayım:) teşekkür ederiimmm :***

      Sil
    2. Adsız6/16/2015

      Sensodyne dis fircasi kullaniyorum killari cok yumusak cok memnunum. Fakat hayvanlar uzerinde deney yapip yapmadiklarini bilmiyorum.

      Sil
    3. Ben söyleyim size deney yapıyorlar. Yumuşak kılları olupta deney yapmayan firma ürünlerini deneye deney bulucam umarım :) teşekkür ederim öneri için :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...