6 Ağu 2015

Duş Jeli #4 | I Love Raspberry&Blackberry


Herkese yeniden merhaba,

Uzun zamandır duş jeli yazısı yazmıyordum bu sırada 2 dev şişeyi bitirdim. Bitirdiklerimden biri de i love serisinden böğürtlen ve ahududulu olanıydı. Bu duş jeli bana instagramda birtutamben adıyla tanıdığınız kardeşimin hediyesi :) Beni bilenler nasıl bir duş jeli koleksiyonumun olduğunu ve deli gibi kullandığımı bilirler. Bana verilebilecek en güzel hediyelerden biri de duş jeli :)


Bu duş jeli hakkında kozmetik bloglarında çok yorum okudum. Kimi çok kimyasal bir kokusunun olduğunu söyledi, kimi sıcak suyla birleşince kokusunun dayanılmayacak kadar kötü olduğunu söyledi. Ben de bunları göz önüne alarak önyargılı davrandım ve bu duş jelini banyoya koyarken hiç yapmadığım bi şey yapıp yanına bir duş jeli daha koydum.

Önyargılarım beni haksız çıkardı ve herkesin farklı olduğunu bir kere daha gösterdi. Herkesin aksine ben bu duş jelinin kokusunu çok sevdim, öyle anlatıldığı gibi kimyasal bulmadım. Sıcak suyla da kullandım hiç sorun yaşamadım ve bu koca şişe bitene kadar banyoya koyduğum ikinci duş jelini ellemedim. Kısacası zevkle kullandım.

Benim için bir duş jeli; çok güzel kokmalı, güzel köpürmeli aslında standartlarım oldukça düşük bu yüzden çoğu duş jelini beğeniyorum. Kokusunun kalıcı olmasını hiç istemedim. Gerek hemen arkasına vücut losyonu kullandığım için gerekse parfüm ya da vücut spreyi kullandığım için. Eğer bir duş jelinin kokusunu çok seversem devam ürünlerini de kullanarak kokusunu daha kalıcı hale zaten getirebiliyorum.


Bu duş jelini güzelleştiren bir neden de i love serisinin devam ürünü olarak vücut spreyinin de bende olması, alakasız belki ama ahududulu balminin de olması hoşuma gitti. Gereksiz şekilde böyle durumlarda mutlu olabilen bir insanım.

i love markasını ve balmiyi yalnızca Watsons'larda bulabilirsiniz.

Bana göre bu duş jelinin tek eksisi, cok koyu renkli duş jeli kullanmayalı uzun zaman oldu belki normaldir ama köpüğün pembe renkli olması çok hoşuma gitmedi. Boyası akıyor gibi bir his ama temizlik hissi de vardı. Bu duş jelinden tekrar almazsam tek sebebi budur. Ancak serinin diğer kokularını alabilirim. Fiyat gramaj açısından uygun fiyatlı bir ürün bence.



Ayrıca bu tarz ambalajları ve eğlenceli yazıları çok seviyorum. 

Kullandığım duş jellerinin yazısı gelmeye devam edecek. Bu sefer aralar biraz kısa olabilir, çünkü elimde kalan duş jellerinin hepsi 250-300 ml'lik küçük boylar.  Çabuk çabuk bitecek yeni yeni duş jelleri kullanacağım.

Diğer Duş Jeli Yazılarım için;


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...