5 Ağu 2015

Vücut Spreyleri #3 | Penti Fresh Apples

Herkese yeniden merhaba,

Yaz sıcaklarından kavrulduğumuz bu dönemde elim parfümlere hiç gitmez oldu. Elimde bana göre fazla vücut spreyi olduğu için her aya bir vücut spreyi seçiyor ve onu bitiriyorum. Temmuz ayının kokusu mis gibi kokan bu sprey.


Bu vücut spreyiyle geçtiğimiz yıl bahar aylarında tanıştım, henüz yeni çıkmıştı, kasa yanında kocaman renkli şişeleri yan yana görünce dikkatimi çekmişti ve şu an anlatığım vücut spreyini koklar koklamaz fiyatına bakmadan almıştım. Bu yıl fiyatlarını 5 liraya düşürdüler yetmedi, 50 lira ve üzeri alışveriş yapanlara hediye ettiler! Geçen yıl 20 lira verdiğime resmen üzüldüm. Bu bahsettiğim iki kampanyaya da yetişemedim.

Kokusu tam bir yaz kokusu, rengi şeffaf olmasına rağmen vücut spreylerine oranla oldukça kalıcı, kalıcı olmayan parfümlerden daha da kalıcı. Diğer spreylerden farklı olarak gördüğüm içinde gliserin ve e vitamini olması, kalıcılığını gliserinde etkili bir şekilde arttırıyor. Koku tanımlayamamak çok kötü bir şey! Bu sprey çiçeksi, adından da anlaşıldığı gibi ferah bir koku. Spreyin adı taze elmalar, ancak ben elma kokusu alamadım, Elma ağacının nasıl koktuğu hakkında bir fikrim yok. 

Boyu gördüğüm, kullandığım diğer vücut spreylerine oranla en büyüğü, 250 ml. Çantamda taşımak istediğim zaman ve seyahatlerde taşımak için gereksiz büyük bir boy olduğu için, Gratis'ten ya da Watsons'tan edinebileceğiniz spreyli şişelerle taşıyabilirsiniz, Genellikle bu şekilde kullandım çok daha kullanışlı oldu.


Penti markası hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, tavşan ikonu bile var. Bu ay bitireyim de son kullanma tarihi geçmesin diye uğraşmamın sebebi de üzerindeki 12M yazısı. Kullanmaya başladıktan 12 ay sonra ürünün ömrü bitiyor. 

Bu spreyi indirimde bulursam kesin alırım, ancak bir daha 20 lira verip almam çünkü denenecek çok sprey var. 

Bu ay sonu ya da eylül başı yeni bir vücut spreyi yazısı gelecek. 


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

2 yorum:

  1. E süpermiş bu :) denenecekler listesine eklendi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kokusuna bayıldım ama benim gibi 20 lira verme :p umarım indirimlerde yakalayabiliriz :**

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...