16 Eyl 2015

Duş jeli #5 | Hobby Spa Hamam


Herkese yeniden merhaba,

Anlatmayı çok özlediğim bir dönemde olduğum için; her gün yazıyorum bu aralar baya bir ürün birikti!



Bugün size anlatacağım duş jeli, hayvanlar üzerinde deney yapan ürünleri almama kararımdan sonra bıraktığıma en üzüldüğüm ürünlerden birinin muadili. Palmolive markasını en başarılı duş jeli markası olsrak tanımlardım hep, yenilikçiliği bir çok markadan daha fazlaydı, maalesef deney yaptıkları için bırakmak zorunda kaldım. O çikolata tutkusu ve vanilya gibi efsane kokuların hala muadilini bulamadım ama gördüğüm her yerde koklamaktan kendimi alamam. Umarım deney yapmayan markalarda en az yapanlar kadar yenilikçi ve ürün skalalarını arttırma politikasına girerler.



Palmolive thermal spa inanılmaz ferah beni alıp götüren bir kokuydu, bu duş jelini bulduğumda tamam dedim en azından birini buldum! Kokusu benzer olsa da yapısı maalesef ki değil, ayni şekilde mavi renkliler ancak palmolive de peeling etkili tanecikler vardı, bunda maalesef yok.

Yapısı çok daha akışkan, palmolive kadar tok değil.
En kötü özelliklerinden biri de köpüğü de mavi renk, bu içinde fazlasıyla boya olduğu anlamına geliyor, palmolive thermal spa da hatırladığım kadarıyla bu kadar mavi köpük yoktu yoksa kesinlikle hatırlardım.

Bariz farkları bu şekilde; ben bu tarz kokuları ruh halime göre kullanmayı çok seviyorum. Kış benim için çok uzamışsa olmaz ya yazı özlersem kullanıyorum, ya da yaz sonu en sevdiğim mevsim sonbahar başında tam da bu sıralar kullanmayı çok seviyorum.



İçeriğe çok takılan biri değilim, merak edersiniz belki diye onu da eklemek istedim. Benim için önemli olan ilk etapta marka. Hobby Türk markası olduğu için içim rahat tavşan ikonu olmasa bile ülkemizde deney yapmak yasak olduğu için Türk malı yazan her markayı rahatlıkla alabilirsiniz. Zaten önceden beri benim önceliğim her zaman Türk markalarından yana olmuştur. Size de tavsiye ederim. Çok kaliteli ürünlerimiz var.

2 yorum:

  1. Evet sanırım içinde boya var ama rengi ne güzelmiş öyle alasım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :/ ama alınası cidden kokusu fiyatı çok iyi :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...