14 Eyl 2015

Roll-on #2 | Crystal body deodorant stick


Herkese yeniden merhaba,

Yazmayalı uzun zaman olmuştu. Özlemişim ve bu yıl ara vermeyi düşünürken aslında yapamayacağımı anladım. Bu yıl kpssye çalışıyorum, belki sonlara doğru blog yazılarının sıklığı azalabilir ama şimdiden deli gibi yazmak istiyorum. Hem anlatacak ürünler, alışverişler hem de içimdeki yazma isteği çok birikti. Paylaştıkça anlattıkça rahatladığım için bırakabileceğimi hiç sanmıyorum.



Biraz uzun bir girişten sonra konumuza dönebiliriz. Roll-on arayışlarım hala sürüyor, hem koruyan hem içeriği temiz hem de hayvanlar üzerinde deney yapmayan ürünü bulmak çok zor. Hala arıyorum, aradıkça da roll-on serileri uzayacak gibi duruyor.

Bu roll-on'u yine çok şişiren çok öven bloglar sayesinde aldım. Iyi ki küçük boyunu almışım. Başlarda kullanım kolaylığıyla sevdim sandım ama ıı-ıhh olmamış bu ürün, şimdi neden olmadı onlardan bahsedeyim.



Öncelikle bu tarz bir ürün hiç kullanmamıştım, ürün bildiginiz taş. Banyoda tutmak gerekiyor çünkü her seferinde odadan alıp banyoya götürüp kullanıp getirmek biraz sıkıntı. Ürünü suyla ıslatıp koltukaltınıza uyguluyorsunuz, ıslaklık üzerinde çok kalmadığı için her koltukaltına en az 2 kez ıslatmak gerekiyor. Islaklığı geçince kullanmaya devam etmeyi denemeyin bile çünkü oldukça acıtıyor.



Bir önceki anlattığım roll-on hayatımın roll-on'u dediğim amway body series'e aitti ama onda da hem başta çok ürün gelmesiyle ıslaklık bırakıp rahatsız ediyordu, hem de içinde alüminyum olduğu için biraz tedirgin olmaya başlamıştım, yoksa marka deney yapmıyordu, içeriği temiz olsaydı kesinlikle kullanmaya devam ederdim çünkü çok çok basarılı.

Ancak bu ürünün tek güzel yanı ; -deney yapmamasıni artık saymıyorum bile- kullanım sonrası sadece su olduğu için ıslak bir hissi yok dolayısıyla iz bırakmıyor.
Ancak o kadar kötü koruyor/koruyamıyor ki, terinizin kokusunu önlemek bir yana, resmen kokusu üzerinde etki yapıp daha da kötüleştiriyor. Hayatım boyunca bu kadar kötü kokmadım dedirtti bana. O günden beri de kullanımını bıraktım. 

Ayak kokusu içinde kullanılabiliyormuş, ayaklarınız kokmasa bile koku yapan ayakkabılarınız varsa onlardan sonra kullanabilirsiniz. Temiz ayaklarınızın tabanına ürünü suyla ıslatıp uygulayabilirsiniz. Sanırım bu şekilde bitirmeye çalışacağım, çünkü çok fazla bereketli bir ürün.


İçeriğine gelecek olursak;
Alüminyum, paraben, chlorohydrate içermiyor.

Hipoalerjenik, kokusuz, unisex kullanılabiliyor.

Sanırım tek iyi yanı özellikleri ve iz birakmaması. 

Bende işe yaramaması sizin sevmeyeceğiniz anlamına gelmiyor tabiki, az terleyen biriyseniz bir şans verebilirsiniz.
Markanın tek kullanımlık mendilleri ve roll-on şeklinde ürünleri de var, onlarıda denemeyi düşünüyorum.

Crystal markasını sadece Gratislerde bulabilirsini.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 
Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım
Snapchat:bakimgunlugu
Sevgiler. 

4 yorum:

  1. Bende de işe yaramadı ne yazık ki ben de "iyi ki küçük boy aldım" diyorum.. Fakat ben 2 küçük boy almıştım :D İnanılmaz terliyorum tek kelime faydasını görmedim ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu yeni gördüm :( Nefretlik bir ürün resmen çöpe atmamak için zor tutuyorum kendimi. Bu kadar mı işe yaramaz, kullanmasak daha az terleyeceğiz bu kadar net.

      Sil
  2. çok şaşırdım çünkü bende etkisi/koruması iyi oldu çok memnun kalmıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu yeni gördüm :( çok şaşırdım sanırım tek memnun kalan sizsiniz :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...