27 Eyl 2015

Yeniler #11 | Mango, Pull&Bear, LCW, Decathlon, Rossmann Alışverişim

Herkese yeniden merhaba;

Bu hafta arka arkaya alışveriş yazıları gelecek demiştim, sözümü tutuyorum. Daha önceki alışverişlerime geçmeden önce henüz bu cumartesi yapmış olduğum alışverişi öne almak istedim. Çünkü en güncel olanı o benim seçtiklerimden bğendikleriniz çıkarsa kolaylıkla bulabilirsiniz.


İlk olarak pantolonla başlamak istedim, kısmet olursa yeni bir işe başlayacağım ve tam da işe uygun bir pantolon arıyordum ki, istediğimden daha iyisini tahmin ettiğim gibi Mangoda buldum. Bu tarz likrasız ve rahat/şık pantolon arıyorsanız bakacağınız ilk mağaza kesinlikle Mango olmalı. 

Pantolonu detaylıca çekmeye çalıştım umarım modelini aktarabilmişimdir. Giydiğimde instagramdan da paylaşacağım.



Dediğim gibi Pantolon Mango'dan Fiyatı: 79,90 lira.

Bir başka iş için ihtiyacım yakalı T-shirtlerdi. Çokça sevmeme rağmen bende hiç olmamış meğer. O kadar rahatlar ki artık bu tarz yakalı t-shirtlere yöneleceğim sanırım. Bulmakta oldukça zorlandım, hep en büyük bedenler kalmıştı. Ancak bulduklarımda içime çok sindi. Özellikle bu T-shirt'ün kesimi benim için yapılmış gibi.

Aramızda kalsın; alışverişe çıktığımda ilk erkek reyonlarına bakıyorum. 



T-shirt; Pull and Bear, 4 gün süren %50 indirimin son gününe denk geldim. Fiyatı:29,90 lira.

Son yakalı T-shirtümü LCW'den aldım. 




Fiyatının 16,90 olması itibariyle bir renk daha bulsam alacaktım ancak son küçük bedenlerden birini buldum.




Uzun zamandır aklımda küçük bir sırt çantası almak vardı. Tam istediğim boyutta hafif ve dümdüz çantayı Decathlon'da buldum. Fiyatı 14,90 lira.


Decathlon'dan aldığım son ürün pilates bandı oldu, benimki yırtılınca yenisini aldım hemen. Fiyatı: 12,90 lira.

Fotoğraftaki diğer ürünler ise Rossmann'dan;

Çantamda taşıdığım diş fırçamı yenilemek için yenilerini aldım, renkleri çok şeker, umarım ergonomiktir de. Fiyatı; 3,99 lira.

Kendi ithal ürünleri Lilibe markasını çok seviyorum. 120 li pamuk ve makyaj düzeltme çubuklarından edindim.

Pamuk;2,99 lira.
Makyaj düzeltme çubuğu;2,29 lira.

Son olarak hiç bir yerde bulamadığım Essence kaş jelini sonunda Rossmann'da buldum ve hemen kaptım. Fiyatı: 7,49 lira.

Benim haftasonu alışverişim bu şekildeydi. Bu hafta alışveriş yazıları gelmeye devam edecek.

Snapchat/Twitter/İnstagram: bakimgunlugu


2 yorum:

  1. Çantayı çok beğendim benim de ihtiyacım vardı fiyat da çok uygunmuş. Hepsini iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görür görmez bunu arıyorum işte dedim, daha büyük çıkmış o kadar şirin bir boyu var ki, günübirlik bir yerlere gidildiğinde çok kullanışlı olacak 👍
      Çok teşekkür ederiim ♡♡

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...