10 Kas 2015

Duş Jeli #7 | Madame Coco Vanille de Madagascar

Herkese yeniden merhaba,

Yine bir duş jeli yazısıyla burdayım. Duş jellerini su gibi içtiğim ve 1 aya yakın süredir duş jeli yazısı yazmadığım için her hafta duş jeli yazısı geliyor.

Dün yazısını yazdığım vücut losyonuyla aynı serinin duş jelini anlatacağım.
Vanilyalı vücut losyonunun yazısı burada.  


Duş jeli ayırt eden biri değilimdir. Bir aldığımı bir daha almamaya çalışıyorum. Ne kadar çok çeşit denersem o kadar kar sayıyorum. Denedikçe yazmak çok hoşuma gidiyor. Kullandıktan sonra ürünün nasıl olduğunu unutuyorum çünkü bu ürün nasıldı diye dönüp yazılarıma bakmak bana da çok keyif veriyor. 

Yine uzun bir girişten sonra;

Ben bu duş jelini pek sevmedim, neden mi?

Kokusu aldığım, açtığım zamanki koku değil. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama banyoda apayrı bir koku suyla birleşmeden apayrı. İkisi de güzel ama vanilyalı duş jeli kullanıyorum dedirtmedi bana.

Yapısı çok güzel! inanılmaz güzel köpürüyor. Lifi yıkarken köpükler bitmek bilmiyor. Sadece kokusundan memnun kalmadım ki bir duş jelini özel yapan tek şey kokusu benim için. 

Kokusu şimdi şişeyi kokladığımda çok güzel ama sıcak suyla birleşince kokusu değişiyor derlerdi de bana bir yazım klişesi gibi gelirdi. Hakikaten böyle bir durum varmış. İşin garibi kokusu değişiyor evet ama kötü bir kokuya dönüşmüyor. Yine de güzel bir kokusu var.

Yapısı çok güzel kremsi, vaktim olmadığında birkaç kez vücut losyonu kullanamadan çıktım cildimi kurutmadı. 


Ambalajı çok şık, vücut losyonuyla tam bir takımlar. Banyoda çok şık duruyor. 

Kapak tasarımı duş jellerinde en çok sevdiğim tarz bu. Kullanımı çok kolay geliyor bana.



Madame Coco indirimlerinde bu duş jelini denedim sevdim mi sevmedim mi emin olamadığım için bir daha alacağımı düşünmüyorum. Aklımda başka kokuların serilerini denemek var.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz.

Snapchat/Twitter/İnstagram: bakimgunlugu

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...