21 Kas 2015

Yeniler #20 | Gratis 300. Mağaza İndirimi Alışverişim

Herkese yeniden merhaba;

Gratis mağazalar zinciri 300. mağazasını açtı ve 20-21 Kasım tarihlerinde tüm ürünlerde %40+%10 (%46) indirim yaptı.

Bu haberi alanlar uyku uyuyamadı! İş çıkışı Adana'daki blogger dostlarımla M1 Tepe AVM'deki Gratiste soluğu aldık. 

Lafı hiç uzatmıyorum çünkü aldıklarım oldukça fazla çabuk çabuk geçeyim ki indirime gidebiliyorsanız size de fikir olsun bugün son gün! :)


Urban Care çay ağacı özlü şampuan; En iyi arındırıcı şampuan! Net! Detaylı yazısı burada. Fiyatı: 10,8 lira.

Urban Care argan yağlı sıvı saç kremi; Daha önce de kullanıp memnun kalmıştım. Fiyatı:8.1 lira

Urban Care Shake'N'Repair nemlendirici köpük; Kokusuna aşığım! Bitmedi ama indirime girmez bir daha korkusuyla yedekledim.Detaylı yazısı burada. Fiyat: 16 lira.

Akat Gardi saç spreyi: Saç spreyi bazen çok lazım oluyor ama büyük boy alıp bekletmek istemedim küçük boy ve uygun fiyatlı üstelik Türk markası olunca alıverdim. Fiyatı: 1.48 lira.

Akat Gardi ıslak görünümlü jole: Saç spreyi gibi arada kullandığım bir ürün jole yine küçük boy bulunca aldım hemen. Fiyatı: 1.35 lira.

Swissco düğüm açıcı tarak: Tangle Teezer'a benzediği için memnun kalanları okumuştum ne zamandır listemdeydi indirimli bulunca attım sepete. Fiyatı:9 lira.


Gratis tüm ürünler indirimli denilince aklımıza hemen Benri ürünleri geldi dimi.

Benri ıslak mendil; En sevdiğimiz çeşidi bu. Fiyatı:2.1 lira.

Benri Kare pamuk: Disk pamuk kadar çok tüketmediğim için yedekledim. Fiyatı:2.12 lira

Benri disk pamuk: Normalde disk pamukları Bim'den alıyorum. Fiyatı 1.5 lira olunca 2 tane Benri aldım.

Benri Aseton Gliserinli; Pompalı şişede olması hoşuma gitti. Genellikle açık renk kullandığım için aseton ayırt etmiyorum. Fiyatı: 4.27 lira.


Eklips konjak sünger: Kil maskesi temizlemek için aldım. Fiyatı: 8.01 lira.

Dirty Works göz kremi: Daha öncede kullanmıştım indirimli bulunca aldım. Deney yapmayan göz kremi bulmak çok zor:( Fiyatı:10.8 lira. Detaylı yazısı burada.

Dalin daisy bebek kolonyası: Çok seviyorum az kalmıştı. Yedekledim. Fiyatı:6.93 lira.

Fa Pink Passion çiçek kokulu vücut spreyi; Çok güzel kokuyor. Fiyatı:8.01 lira. Halama hediye:)

Himalaya Göz Altı Kremi: Şu an kullanmaktayım, indirimle yedeklendi. Detaylı yazısı gelecek. Fiyatı: 13.50 lira.


Himalaya Complete Care seyahat boyu diş macunu: Çantada taşıması çok pratik oluyor. Kile benzer bir yapısı var. Devamlı kullanmak için değil ama çantada taşımak için ideal. Fiyatı: 54 kuruş.

Benri Nane Aromalı Diş ipi: Severek kullanıyorum. Zaten uygun fiyatlı bir de indirimli olunca yedekledim. Fiyatı: 1,35 lira. Detaylı yazısı burada.

Franziskus Ayak losyonu; Losyon yazdığına bakmayın gayet koyu bir kıvamı var. Çok güzel nemlendiriyor. Ben ayak kremimi buldum! Siz de bulduğunuz yerde kapın. 200ml dev kremin fiyatı:2.12 lira.

Her indirimin olmazsa olmazı Doğadan Beyaz Çay Armutlu! Siz de alıştınız değil mi? Fiyatı:1.60 lira

Bee Beauty Vanilya&Cheesecake vücut peelingi: Kokusuna hastaymış herkes meraktan aldım! Fiyatı:8.55 lira.


Alışverişimin en tatlı parçalarından biri bu set oldu; Çantasına bayıldım. İçinden Şeftali çiçeği özlü duş jeli, el kremi ve masaj&selülit sabunu çıkıyor. Fiyatı:7 lira. Hem bana hem de kardeşim @birtutamben 'e aldım.


Bir indirim daha geçmiyor ki duş jeli almadan çıkayım. Bunlardan biri bana maalesef :(

Benri Elmalı ve Muzlu duş jeli @birtutamben 'e  efsane kokuyorlar tavsiyemdir.
Adet fiyatı: 2.12 lira

Bee Beauty Kahveli duş jeli; Böyle bir koku yook! Biri bana biri kuzenime biri de @birtutamben'e . Adet fiyatı:2.76 lira.

Banyo lifleri çok şeker değil mi? Adet Fiyatı:1.22 lira.


Oje grubunda hiç indirim olmadığı için saldırdım biraz.

Pastel rakı beyazı oje yedekledim klasik. no:47 Fiyatı:1.76 lira.

Kalyon Tırnak güçlendirici çok memnun kalmıştım. Bitmişti yenisi alındı hemen. Fiyatı:3,51 lira.

NK sarımsak özlü tırnak güçlendirici denemek için aldım. Fiyatı:2.12 lira.

Kalyon ürünleri;

Oje kurutucu:4.29 lira.
Bakım yağı:3.51 lira.
Sararmayı önleyici cila:3.75 lira.
Tırnak ve Tırnak Eti peelingi; 1bitti, 1 kullanıyorum, bu da yedek. Fiyatı: 3.75 lira. Detaylı yazısı burada.


En sona kozmetikleri sakladım.

Dirty Works çok amaçlı törpü:3.20 lira.

Bu alışverişte o kadar çok rimel almışım ki 2 yıl rimel almam herhalde.

Essence i like long lashes! ince uçlu bir maskara: Fiyatı:4.95 lira.

Essence Lash Princess İnce uçlu diye hatırlıyorum. Fiyatı:6.57 lira.

The Balm What's Your Type: Bu rimelin bu kadar pahalı olduğunu bilseydi almazdım. Aldık bi kere fiyatı:21.6 lira. Siz siz olun bu indirimde essence rimellerden şaşmayın.

Essence Plump No Clump maskara; Diğerleri kadar ince uçlu değildi bu rimel anneme gidiyor. Fiyatı:5.41 lira.

Wet'n'Wild Mega Lenght maskara: 6.93 lira.

RT Brush Blush; Temiz kullanmayı sevdiğim için 2. fırçayı aldım. Detaylı yazısı burada. Fiyatı:24.75 lira.

Wet'n'Wild CoverAll Concealer: Çok seviyorum. 1 bitti 1 kullanıyorum. 2 ton rengini yedekledim. Fiyatı:6.93 lira. Detaylı yazısı burada.

Benim uzuuun alışverişim bu şekildeydi. Umarım sıkılmadan okuyabilmişsinizdir. Biraz geç oldu ama fikir vermek adına yetiştirmeye çalıştım. Bu saatten sonra ne kadar faydalı olur size bilemiyorum ama :(

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma abone olmayı unutmayın lütfen.

Beni; Snapchat/Twitter/Instagram 'da bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler.

8 yorum:

  1. Güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Ya bende konjac sünger aldım ama benimkinin rengi hafif yeşil bir farkları varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah ben yeşili görmedim, başka bir çeşidi de mi var acaba

      Sil
  3. himalaya kremi bizde aradık ama yoktu malum artık bende deney yapmayan markaları kullanmaya karar verdim :) Sinem sağolsun alışverişte yardım etti bi bunu bulamadık (: Güle güle kullan bebeğim :*****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben buldum sinem benimkini kapmasa bari 🙈

      Sil
  4. Fa'nın hayvan deneyi yapmadığından emin misiniz acaba? Çünkü Fa, Henkel'in bünyesinde ve Henkel'in çoğu markası hayvan deneyi yapıyorda. Ben de Fa'yı kullanmayı çok seviyordum ama geçen ay deodorantın arkasında Schwarzkopf & Henkel yazısını görünce artık kullanmamaya karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fa'yı kendime almadım, Halamın vücut spreyiydi ona hediye almak için gördüğüm anda attım sepete :/ hiç düşünmedim bile deney yapıyor mu diye benim hatam :( Ona da deney yapmayan markalardan birinin kokusundan alayım Fa bitince yenisini almayalımi teşekkür ederim :*

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...