4 Ara 2015

Flormar Bohemian Serisi | Puffy Blush | 04 Boho-Chic


Herkese yeniden merhaba;

Bu hafta başında bohemian serisinden elimde olan colorlinerları anlatmıştım. Bu seri özellikle indirime girip her ürün 5 lira olduğunda çok olay olmuştu. Ben almakta çok geç kaldım ama artık üretimleri olmadığı ve belirli mağazalarda stok olduğu için yazımı hemen yazmak istedim. Adana Optimum AVM Flormar mağazasında stoklar oldukça fazla koşun alın derim :)



Krem allıklara olan zaafım burda da kendini gösterdi. Bu krem allık ve allık paletimle birlikte elimde toplam 8 krem allığım olmuş oldu. Uygulaması daha kolay ve daha kalıcıymış gibi geliyorlar bana. Özellikle seyahatlerde ve çantada fırça kullanmadan kullanılabiliyorlar. Fırça kullanmak tamamen opsiyonel ve zevke kalıyor.



Rengi harika bir kiremit! Bu kadar koyu olması sizi korkutmasın. Flormar krem allıkları çok pigmentli gibi görünürler ancak yanakta pudralaşıp çok doğal bir görüntü verirler.



Parmaktaki ürün tamamen cilde geçebiliyor. Tabi ki bu kadar fazla kullandığımız için kontrolü kaybetmiyoruz. Allık kullanımı her zaman az az kullanmayla kontrollü bir şekilde ilerlemeli, silmek daha çok kızarmaya pudrayla rengi açmak gözeneklerimizi tıkadığı için az kullanmak isteğe göre yoğunlaştırmak en iyisi.



Fırça kullanmak opsiyonel demiştim. Ancak toz allık uyguladığımız fırçaları maalesef kullanamıyoruz. Krem allık, makyaj bazı ya da likit ten ürünleri kullanırken her zaman stippling brush tarzı fırçalar kullanmalıyız. Real tecniques markasının stippling brushlarından memnun kalmayan çok kişi gördüğüm için o kadar para vermek istemedim ve tanesi 1 dolar gibi çok komik rakamlara Aliexpressten bu tarz fırçaları edinmiştim. Ben aldığımda 1 dolardı, size de bu tarz fırçaları öneririm, fikir olması için linklerini buraya ve buraya ekliyorum.




Fırçayla uygulama yaparken dikkat edilmesi gereken tek nokta allığı fırçaya aldıktan sonra direk yanaklara uygulama yapmamak. İşte o zaman tam bir palyaço oluyorsunuz. 

Size önerim, burada gösterdiğim gibi elinizin üzerinde fırçadaki ürün fazlasını almanız ve yanağınıza uygulama yaptıktan sonra ya yoğunlaştırmak ya da diğer yanağınıza uygulama yapmak için elinizin üzerindeki fazla ürünü allıktan alıyor gibi alarak kullanmanız. Böylece ürün israfınız olmayacak ve kontrolü kaybetmemiş olacaksınız.




Kalıcılığı fena değil ama sabahtan akşama kadar kalmadı bende sabitlenmediği ya da altında bir ten ürünü kullanmadığımdan kaynaklı olabilir, siz kullanıyorsanız sizde daha kalıcı olabilir.

Adanada olanlara tekrar hatırlatmak isterim. Bu şeftali tonlarında bir allığa ihtiyacınız varsa bu ürünü sadece 5 liraya bulmanız mümkün.

Hatırlatma: Flormar markası üst markası Yves Rocher (Bitkisel içerikli ürünleri olan, deney yapmayan ancak Çin'de satışları olduğu için listelerden çıkarılan bir marka) olan bir Türk markası. Hayvanlar üzerinde deney yapanlar grubunda benim tercih ettiğim üst markası deney yapan gri bölgede bulunuyor. Diğer bir gri bölge ise; Deney yapmadıkları halde Çin'de satılanlar örneğin; Yves Rocher, Avon gibi. 

Flormar Bohemian Colorliner yazım ise burada.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni sosyal medyada;

Snapchat/Twitter/Instagram'da bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...