1 Mar 2016

Bitenler #16 | Şubat

Herkese yeniden merhaba;

En son yazımın hemen ardından bir bitenler daha yazayım ayı kapatayım dedim. 

Ocak ayının bitenlerini çok geç yazdım ama ocak bitenleri ocak ayının son gününe kadar biten ürünlerimi kapsıyordu. Şubar ayı bitenlerim az ve öz. Bu ay 29 çektiği için sanırım :p

Her zamanki gibi cilt bakımıyla başlıyorum.



Benri kare pamuk uzun zamandır bitenlerimde yoktu. Haftasonundan haftasonuna göz makyajı yaptığım için bitmesi uzun zaman aldı. Hergün makyaj yapıp onu üşenmeden silen insanları alkışlıyorum. Tek bildiğim şey benri kare pamukların eski kalitelerinde olmadıkları paketteki pamuklardan bazıları o kadar inceki tonik uygulamak için kullandım. İndirimde kare pamuk alacağım umarım yapılarını biraz olsun kalınlaştırmışlardır.

Benri disk pamuk indirimli olduğu sürece alıyorum. Apaks, lilibe ya da benri farketmiyor benim için.

Himalaya göz altı kremi; çok memnunum. 2 ya da 3. bitirdiğim tüpüm yenisini açtım bile. Detaylı yazısı burada.

Bioderma; Elimdeki tüm biodermalar bitti. Çinde satılmasalardı ten makyajı ya da kapatıcımı silmek için alabilirdim. Göz makyajında çok beğenilse de ben o kadar da memnun kalmayanlardanım. Hayatımın misel suyunu bulduktan sonra ne kadar da doğru hissettiğimi bir kere daha anlamıştım. Hayatımın misel suyu hangisi mi? yazısı burada.



Watsons çiçek özlü şampuan; Yanlışlıkla alındığını varsaydığım banyo dolabında bulduğum şampuanlardan birisi. Çiçek özlüsü ehh işte ama bira özlüsü efsane. Bira özlü serinin detaylı yazısı burada.

Dalan d'Olive Zeytinyağı özlü manolya kokusu duş jeli, içeriği güzel ama kokusunu duşta pek sevemedim. Tekrar almam sanırım. 

Selin sıvı sabun; kokusu güzeldi. Çantaların olmazsa olmazı.

Farmasi eurofresh whitening diş macunu; İnstagramdan @nemihaa olarak bildiğiniz fıstığın hediyelerinden biriydi. Fena değildi ama gidip özellikle almak isteyeceğim bir ürün değil maalesef.


Madame Coco Orkideki keratinli el kremi; Bu seriye bayılıyorum, fiyatını 2,5 lira yapmışlar -_- Favorim hala Amber. Detaylı yazıları burada.

Kalyon Tırnak eti ve tırnak bakım yağı; Çok bereketsiz bir ürün oldu ama etkilerini çok sevdim. İndirimde bulursam tekrar alırım. 

Dalan d'Olive mini el kremi; En sevdiğim çanta kremlerim arasında.Her zaman alacağım bir ürün.

Rival de loop concealer; Çok uygun fiyatlı bir ürün. Başta kalın bulmuştum yapısını ama sonra çok sevdim hep alıcağım bir ürün oldu.Elimde çeşit çeşit concealer olsun istiyorum. Yenisini alıp detaylı yazısını yazacağım. 

Cyrene Shea Butter; Bu kış o kadar yardımcı oldu ki bana ambalajından da anlayacağınız gibi uzun zamandır bende! Az kullanıyorum diye kış bitene kadar idare etti beni. Büyük boyunu almayı düşünmüyorum ama fazla büyük :)

Benim bitenlerim bu şekildeydi. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Beni; Snapchat / Instagram / Twitterdan 'bakimgunlugu' olarak bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma abone olmayı unutmayın lütfen.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...