22 May 2016

Bitenler #18 | Nisan

Herkese yeniden merhaba,

Nisan bitenlerimide hemen anlatayım mayıs bitenlerimi zamanında yazayım dedim.



Cilt bakım rutinim bu Nisan ayı itibariyle baştan sona değişti, tüm seriyi aynı anda bitirmek çok güzel bir hismiş. Watsons'ın pure beauty serisi kıştan bahara geçiş ya da yazlık bir seri. Seriyle ilgili düşüncelerim burada. Bu seriden tekrar alacağım ilk ürün belki de tek ürün krem temizleyici asla cildimi kurutmuyor aksine nem veriyor. 

Apaks ve Lux pamukların ikisinden de memnunum. Lux pamuk 1 lira olmasıyla daimi favorim oldu! 

Cettua göz altı maskesi, orta karar bir ürün, indirimde bulursam alabilirim.
Cettua T ve U bandı; bu üründen hiç memnun kalmadım. Burun bandı daha başarılı bence.

Uni Care Yeşil Çaylı makyaj temizleme diskleri, inanılmaz sert bir ürün bu benim maalesef 2. kutum bir daha bir yerden hediye gelmezse asla kullanmayacağım bir ürün.


Bu sefer cilt bakım ürünlerim banyo ürünlerimden fazla.

Lesoleil şampuan, çok sıradan hatta vasat bir şampuandı. 

Bee Beauty Limonlu duş jeli indirimde yakalanması gereken bir duş jeli sadece turuncusunun kokusunu hiç sevmiyorum cino gibi kokuyor. Seriyi tavsiye ederim.

Urban Shake'n'Repair nemlendirici köpük, bu benim kurtarıcı köpüğüm, her zaman kullanacağım bir köpük. Yedeğim her zaman bulunuyor şimdi de kullanmaktayım. Detaylı yazısı burada.

Cyrene onarıcı saç maskesi, maske kullanmaya hem vaktim olmadığı hem de böyle bir alışkanlığım olmadığı için saç kremi olarak kullandım. Kokusu çok güzel, yapısını çok sevdim. Bundan önce alışverişimde hediye edilen testerları maske olarak kullanmıştım detaylı yazısı burada.


Crystal taş roll-on nefretlik bir ürün. Asla tavsiye etmeyeceğim bir ürün. 

Catherine-Arley oje sil yine tavsiye etmeyeceğim bir ürün, açık renk ojeyi bile çıkarmıyor.

Fonex kivili el kremi kokusu son zamanlara doğru kokusu artık ağırlaşmaya başlamıştı, 1,75 gibi bir fiyatı vardı, küçük parfümeri tarz yerlerde bulabilirsiniz, gece kremi olarak kullanılabilir. 

Madame Coco keratinli el kremi favorim Amber, bu kreme bayılıyorum detaylı yazısı burada.

Magicare ağda sonrası yağ; Kokusu aynı tipitip :) Efsane kokuyor. 

Watsons tekli diş ipi; çantamın olmazsa olmazı.

Dalan Zeytinyağlı sabun, likit ürünler kullandığım fırçalarımı ya da süngerlerimi yıkamak için kullanıyorum. Çok başarılı. Bu sabun bana Dalan'ın gönderdiği paketten çıkmıştı.


Watsons ve Aliexpress süngerler; Watsons süngerden nefret ettim piyasadaki en sert sünger. Aliexpressten aldığım süngerle vakti dolduğu için vedalaşıyoruz.

The body shop White Musk parfüm, kokusuna bayıldım. Bulursam almak isterim.

Nuxe kuru yağ; Çok sevdiğim bir ürün oldu büyük boyunu aldım.

Nisan ayında 2 lip balm bitirdim. 

Mediwell kavunlu lip balmı hiç sevmedim. Serisini açtığımda bakalım fikrim değişecekmi

Watsons güneş koruyuculu lip balm, yapısı oldukça parlak olduğu için günlük kullanmadım, siz parlak lip balmları seviyorsanız, güneş koruma faktörü içermesiyle çok seversiniz. Ben akşamları kullanarak bitirdim, kokusuz olması çok iyi. Detaylı yazısı burada

The Balm Sexy Mama Pudra; Maalesefki %80 'ini kullanmışımdır, taşınırken çok az kalan kısmı tuzla buz olunca vedalaştık, Eskisi kadar uygun fiyatlı olmadığı almam sanırım, transparan olsa da beyaz renkli normal transparan pudralara göre gözaltlarımda biraz grilik olabiliyordu. Detaylı yazısı burada.

Benim dolu dolu Nisan bitenlerim bu şekildeydi, Mayıs bitenlerim bu kadar çok olmayacak ancak birikmeye devam ediyor. Bitenler ve alışveriş yazıları en sevdiğim kategorilerden, umarım sizde severek okumuşsunuzdur. Siz neler bitirdiniz ortak düşündüğümüz ürünler var mı? 

Beni Snapchat | Instagram | Twitter'da bakimgunlugu olarak bulabilirsiniz.

Sevgiler.

6 yorum:

  1. Ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin canım. Darısı yenilerinin başına.

    YanıtlaSil
  2. epey ürün bitmiş, christal deodorantı ben de hiç sevmedim:) Şu tipitip kokan yağı çok merak ettim:)
    Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berbat bir ürün! Asla kimseye tavsiye etmiyorum direk çöp :/ o yağdan bulunca ben de tekrar alacağım :)

      Sil
  3. Ne güzel bir sürü şey bitmiş.Benim de sexy mama pudram yeni bitti ve bende bir daha satın almayı düşünmüyorum.Uygun fiyatlı olarak Essence ya da Rimmel London'ın transparan pudrası daha başarılı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay cidden böyle oldu, benim de çok hoşuma gidiyor ürün bitirmek :) essence pudrayi bende alacağım rimmel deney yaptığı için tercih etmediğim bir marka. Teşekkür ederim :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...