6 May 2016

Yeniler #26 | Gratis Rossmann Platin Migros

Herkese yeniden merhaba,

Uzun bir aradan sonra kısa bir yazıyla ısınma turları atmaya geldim, biriken 2 ayrı aliexpress bir de karışık alışveriş yazılarım bitenlerimde var vakit buldukça yazmaya gayret göstereceğim, gelelim bu haftanın konusu olan indirim alışverişime;

Herkeste bir durulma hali gözlemliyorum artık eskisi gibi savaş çıkacakmışcasına stoklamıyoruz merak ettiklerimizi ya da ihtiyaçlarımızı alıyoruz ya da stoklarımızdan yer kalmadı mı ?

Sizlerinde düşüncesini merak ediyorum.

Ben de bu indirimi hasarsız atlatanlardanım,


İnstagramdan @makyajatolyem ve @aslicotala olarak tanıdığınız dostlarımla indirim her zamanki gibi çok daha zevkliydi, İndirimin ilk günü önceliği Gratis'e verdik, Başta baya dolanmamıza rağmen bişi bulamadığımızı farkettik keşke o an usulca çıksaydık :p Almış olmak için bişeyler aldığımızı itiraf ediyorum, 

Gratis indiriminin olmazsa olmazı ıslak mendil; 4.10 TL

En sevdiğim ayak kremi indirimli olmadığını ödeme yaptıktan sonra farkettim :/ 4.25 TL 

Benri muzlu duş jeli efsane kokuyor kesin alın, 2.35 TL

Duru duş jeli 4.25 TL 


Beni asıl mutlu edenler bu fotoğrafta;

Rossmann'dan; Isana kuru şampuan (indirimsiz) 7.99 TL

Rival De Loop göz altı maskesi: 11.90 TL

Note BB concealer: 12.40 TL

Sarı saksı Migrostan 7.99 TL

Şehrinde Platin olanlar için en iyi indirim Platinde!

Flormar pudra 12.50 TL

Ürünleri hemen hemen size fikir olması amacıyla paylaştım, detaylarını burda, İnstagram ya da Snapchatten paylaşıyor olacağım,

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!

Siz bu indirimde neler aldınız?Ortak aldıklarımız var mı, benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Twitter/Snapchat/İnstagram : bakimgunlugu

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...