8 May 2016

Yeniler #27 | Aliexpress

Herkese yeniden merhaba,

Son zamanlarda yaptığım alışverişleri ve biriken yazılarımı vaktim oldukça yazacağım demiştim, haftanın son anlarında bu sözümü de tutayım ve yeni bir hafta için uykumu erkenden alayım dedim,

Aliexpress'e ne kadar düşkün olduğumu artık bilmeyeniniz yok, Daha önceki alışverişlerim için blogumda arama yaparak diğer alışverişlerime de ulaşabilirsiniz.

Gelelim aldıklarıma; Linklerini de ekliyor olacağım.


Süngerlerden başlayalım, isimlerinde linkleri mevcut;

Aynı satıcıdan olanları aynı satırlara yazacağım,

Yeşil, Mavi, Siyah Süngerler, Kedili Küpe (Hiç kullanışlı değil :/) Mini altın küpe Baştaki siyah fırça (Başarılı)

Brush Guard (Fırça yıkama rutinimin olmazsa olmazı, çok komik rakamlara getirebiliyorsunuz 20 tanesi 1.5 lira gibi)

Siyah, Beyaz, Pembe Fırçalar; Corrector uygulamada inanılmazlar, pahalı markaların fırçalarından almaya hiç gerek yok.

Benim alışverişim bu şekildeydi, Yeni gelenler ve gelecek olan alışverişlerimi de bu şekilde yazacağım. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim, 

Beni Instagram/Snapchat/Twitter 'da bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...