11 May 2016

Yeniler #28 | English Home Rossmann Platin Migros n11 Penti Watsons Kahve Dünyası Addax HM Pull&Bear Flormar Koton

Herkese yeniden merhaba,

Uzun zamandır paylaşamadığım aldığım ne varsa toplu bir yazıyla sizinle paylaşmak istedim.


İlk aldıklarımdan başlayayım;

Fotoğraftanda anlaşıldığı gibi bu alışverişler öyle 1-2 haftada yapılmadı baya baya şubattan bu yana yaptığım alışverişler. 

Bu şalı beni Snapchatten takip edenler bilecektir, aldığım günden beri üzerimden çıkarmadım, %50 indirimli aldım ancak fiyatını hatırlamıyorum, bulabilirseniz kapın hemen :)

5'li çorabı 6 lira gibi bir fiyata aldım hatırlıyorum, çok rahatlar 3ünü kullandım.


2 indirim öncesine kadar yaptığım alıverişler bile var burda :/ Hatta kısa kısa yorumlayabilirim bile.

Deotak Soft krem roll-on; Her seferinde büyük umutlarla aldıklarımdan biir indirimsiz aldım hemde 12.90 TL fena değil ancak tam istediğim korumada da değil.

Dove men roll-on benim favorim evet deney yapıyor ama ben, en güzel kıyafeti de giysem en güzel saçla makyajla da olsam terlediğim zaman kendimi berbat hissediyorum :/ Bu yüzden üzülerek söylüyorum ki aradığımı bulana kadar alternatifler deneyerek almaya devam edeceğim.

Rival De Loop Yeşil Çaylı gece kremi; Şu an kullandığım gece kremimde bu jel kremleri çok sevmem ama içindeki beyaz toplar değdiğiniz anda eriyip kremsileşiyorlar, yapısı çok enterasan ve güzel, Fiyatı da indirimli 12-13 lira civarındaydi,

Rival de Loop göz altı maskesi tane fiyatı 2 lira civarıydı, henüz deneyemedim.

Rival De Loopp concealer; yapısına bayıldım, tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu, İndirimli fiyatı 6,90 olarak hatırlıyorum.

Rival De Loop göz altı aydınlatıcısı, concealerın uzerine uykusuz kaldığım uyguladığım zamanlar uyguluyorum daha taze bir görünüm veriyor, Fiyatı 6-7 lira civarı olmalı.

Isana Makyaj Düzeltme çubuğu, her zaman alıyorum, fiyatı:2 lira.

Urban Care Hacim veren köpük, bitirmek üzereyim efsane bir köpük bitirince tekrar alacağım.


Bu iki güzel mi güzel fincan Migrostan! Hala var mı bilmiyorum, 2'li fiyatı 7-8 lira civarıydı.


Nuxe kuru yağ uzun zamandır tester boyunu kullanıyordum ve çok memnundum, büyük boyunu 100 ml ve cam olmasına bakmadan yanımda taşıyorum, n11.com'dan aldım ama çok güvenmediğim ve yağ olduğu için ben önemsemediğimden satıcı linki vermek istemiyorum, Fiyatı 59,90 lira.

Duru Gourme duş jeli; Adana Turgut Özal bulvarına yeni platin açılınca 1 alana 2. %50 kampanyasından @aslicotala ile duş jeli aldık, kendime pek bir şey almadığımı eve gelince farkettim, annemle @birtutamben'in isteklerinden kendimi unutmuşum :)

Kahve dünyasına gittiğimizde en sevdiğim çikolatalardan almadan edememişim, tabii ki çoktan bitti. 

Penti spor ayakkabı çorabını çok sevdim, özellikle babet çorabıyla kaşındıran ayakkabılarınız varsa bu çorapla çok rahat edersiniz, tanesi 4.90 lira.


Bu kadar uzun bir hırka ararken karşıma çıkar çıkmaz alıverdim, Addax mağazalarından bulabilirsiniz, fiyatı:30 lira.


@Allaboutnur 'um H&M süngerden alıp yolladı bana :)) Aylar önce bulamadığım Pastel Nude oje Princess rengini de almıştı, ikisini birlikte yolladı :)


Pull&Bear Erkek reyonundan bayılarak aldığım tshirtüm 7.5 lira.

Kinder Süprizlerde 23 Nisan 3 al 2 ödelerden Migrostan alındı.


23 Nisanda Migrostan çok karlı bir alışveriş yaptım. Boyalar %50 indirimli, Şeker ve sakızlar 3 al 2 ödeydi.


Watsons'ta duş jellerinde %40 indirim vardı, fiyatlarını hatırlayamıyorum fişi de attım, kullandıkça yorumlayacağım, Hindistan cevizli olanı daha öncede kullanmıştım, şu an da kullandığım duş jeli detaylı yazısı burada.

Watsons bira özlü saç maskesi efsanem! 1 alana 2. si %50 indirimliydi, Detaylı yazısı burada.


Rossmann'dan da kalem aldım çünkü 10 set kalemim olmazsa boyama yapamıyorum :) 

Rival de Loop BB Concealer 'ın fiyatını hatırlayamıyorum ama yapısını ilk izlenim olarak yapısı fena değil,  detaylı yorumlayacağım.

Flormar corrector ise kendi mağazasında %30 indirimliydi, fiyatı:12,90 olarak hatırlıyorum. yapısı pek beğenmedim ve işe giderken pratik makyaj yaptığım için uzun uzun deneyimleyemedim, haftasonları deneyip ona göre yorumlarımı yapacağım.


Koton erkek reyonu yine hayatımı kurtardı, İşte bu tarz Lacoste'lar kurtarıcı oluyor, fiyatları:17.99 lraydı, bu 2 rengi çok severek aldım.


Ayda yılda bir kahve içiyorum diye kahve fincanı almaktan vazgeçecek değildim. Evimizin yakınındaki bir Züccaciyeden aldım, tekli satıyorlardı, bir gittiğimde de @aslicotala 'ya da aldım, Aslı abla annemden sonra gördüğüm en hakiki tiryakilerden:)

Benim uzun zamandır aldıklarım bu şekildeydi, arayı oldukça uzatmışken ard arda yazılar paylaşmak bana çok iyi geldi, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, 

Ben, Snapchat/Twitter/Instagram'dan 'bakimgunlugu' olarak bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...