12 May 2016

Yeniler #29 | Aliexpress

Herkese yeniden merhaba,

Aliexpress alışverişlerimi paylaşmayı çok seviyorum, demektir ki uzun zaman beklemişim ve sonunda ürünlerim gelmiş.



Telefon kılıflarından başlayayım önce sakın sakın almayın, çok ucuz olduğu için 3 renk birden istemiştim ama daha takar takmaz elimde kaldı çünkü telefonun boyutuna uygun değil, sert plastikten yapıldığı içinde çok dayanıksız direk çöpe gitti, almayın diye linkini buraya bırakıyorum.

Aliexpressten en alınası ürünler makyaj fırçaları; Ucu beyaz corrector fırçası burada, Diğer corrector fırçası burada, RT bold metal koleksiyonuna benzer fırça ise burada.

Hepsi inanılmaz yumuşak ve çok hesaplı. Hatta 2 corrector fırçasını belirli 1-2 marka dışında bulamıyorsunuz.

Gelelim hal hallara, Yazın kullanmayı en sevdiğim aksesuar, Altın renk kalpli olan burada, Gümüş olanı ise burada.

Benim alışverişim bu şekildeydi, Birkaç beklediğim alışverişim daha var onlarda gelince hemen paylaşacağım.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim,

Beni Snapchat/Instagram/Twitter 'dan bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz,

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...