6 Ağu 2016

Bitenler #21 | Temmuz

Herkese yeniden merhaba,

Beni uzun zamandır takip edenler ya da bloguma şöyle bir göz atanlar bir ki biten ürünlerimi 'birikmesin diye' aylık olarak yazıyordum. Bu ay bitirdiklerime şöyle bir bakınca resmen şok geçirdim. Bu kadar ürünü nasıl bitirmiş olabilirim? Ağustos ayında bitecek ürünlerimde hatrı sayılır. Düzenli bir şekilde kullanınca bitmeyecek ürün yok bence! Bu ay neler bitirmişim?

Her zaman olduğu gibi önce cilt bakımı,



Neolifeskin Gliserinli Yüz Temizleme Jeli: Markanın jeli ve toniği Akdeniz kızları etkinliğinde hediye edilmişti. Başlarda arındırılamamasına pek alışamasamda sonlara doğru bi daha olsa kullanılır yani moduna geçtim, ama toniğinin asla gideri yok, onu da Ağustos bitenlerimde göreceksiniz, yüzümde köpürüyor, temizleme şurda dursun ağırlık yaratıyor. Son golü de bu fotoğrafları çektikten sonra attı bana bitmeye ramak kala cildimi cayır cayır yaktı ve hassaslaştırdı. Velhasıl kelam bu markayla ilgili görüşlerim ortanın oldukça altında alınası değil, tavsiye de etmem.

Watsons'tan aldığım Beauty Formulas markasının makyaj temizleme suyu; ten makyajı için fiyatı 5,99 lira olunca almıştım ama siz almayın, tonik niyetine kullandım resmen rimel kullanmadığım günlerde idare etti ancak rimel kullanmışsam nokta kadar siyahlık çıkardı ya da çıkarmadı o kadar berbat.

Rival De Loop termal su, fena değildi, indirimde yakalanırsa özellikle çanta için alınası, 6-7 lira gibi bir fiyata almıştım ama ne hikmetse son 4-5 aydır Adana'da bulamıyorum :/ bulduğum gibi alıcam.

Her bitenler yazımın olmazsa olmazı pamuklarda sıra; Watsons yüz pamuklarını fiyatına oranla tavsiye etmem, disk pamuktan farkı yok, sadece yer kaplıyor, Bu kutuyu bana @aslicotala hediye etmişti, 20 lira üzeri alışverişte indirimde olunca gaflete düşüp yedeklemiş oldum, ilk ve son alışımdır, tavsiye etmiyorum. Lux pamuklar zaten favorim!

Himalaya Göz kremi ve Dirty Works göz kremlerinden genel olarak çok memnundum ancak çok sıcaklardan bozulmuş olabilir, kullandığımda yanaklarım ve kaşlarımın üzeri inanılmaz yandı ve kızardı, aslında ilk hassasiyetim göz kremleriyle başladı şu an bitenler yazımı yazarken farkediyorum ben de. Kremlerin detaylı yazıları burada ve burada.

Avene krem temizleyici, daha önce de krem temizleyiciler kullandım temizlik hissi veren de var vermeyende bu o hissi vermeyenlerden. Arınması güzeldi cildimi de germedi. Ama hem deney yapıyor hem de Pure Beauty krem temizleyici duruken o kadar para verip almazdım.

Pure Beauty SPF 30Pa++ Güneş koruyucu krem, oldukça bereketli bir ürün 1 yıldan fazla kullandım son zamanlarda iyice ağırlaştığı için denizde tüm vücuduma kullanarak bitirdim. Tekrar almayı düşünmüyorum. Detaylı yazısı burada.



Pielo Scrub'ın başına gelenleri beni instagramdan takip edenler bilir, resmen küf tuttu. Sürekli acelem olduğu için hep unuttuğum bir ürün oldu maalesef ve sonu küf oldu, 2-3 kez kullandım ama tanecikleri o kadar büyük ve anlamsızdı ki, meyve çekirdeği gibiydi ölü deriyi almak şurda dursun çok saçma bir şekilde ele gelen tanecikli yapıdaydı, işe yaramadığı için vakit ayırmamışta olabilirim. Asla tavsiye etmem. Serinin detaylı yazısını yakında yazacağım.

Duru Gurme duş jeli serisi; Ben bu seriyi seviyorum çok tatlı kokuyorlar. Aklıma geldikçe aldığım bir duş jeli.

Haceria Krem peeling; Bize Akdeniz kızları etkinliğinde hediye edilmişti. kil gibi bir yapıdaydı, önce yağlı sonrasında nemli bir cilt bırakıyordu ama çok çabuk bitti. Zaten bize hediye verilen ürünler 1 mart son kullanma tarihliydi. 

Watsons Bira özlü saç maskesi; Cümle alem bilir benim bu maskeyi saç kremi olarak kullanmayı ne kadar çok sevdiğimi. Detaylı yazım burada.

Watsons Superdrug Mint ve yeşil çay özlü duş jeli, bu duş jelleri 1+1 kampanyada aldım o an değişik bir koku denemek istedim ve risk alarak buna yöneldim, iyi ki de almışım. O kadar güzel kokuyor ki anlatamam duşta tatlı naneli şekeri sıcak suya atmışım da o bütün aromasını havaya vermiş gibi. Çok güzel anlattım bir dahaki indirimde alayım :p



Ivır zıvır bölümüyle devam edelim mi:)

Perlodent seyahat diş fırçası asla almayın inanılmaz sert.

Avon Foot Works koku giderici sprey, kokusu inanılmaz güzeldi. Kapalı ayakkabılarımın için sıkarak bitirdim, sevdim de. Buna benzer Rossmann'larda olan bir ürün var onu kullanabilirim.

Deotak krem deodorant; Başlarda severek kullandım, tamamen kupkuru bir hissi maalesef ki yok, geçtiğimiz hafta kullanayım diye elimi attığımda içinden suyu çıkınca kendini bitenler çantasında buldu.

Watsons ıslak mendilleri severek kullanıyorum, cupcakelilerden artık vazgeçtim yeni favorim yaseminli efsane kokuyor!

Klozet kapak örtüsü bulabiliyorsanız atın çantanıza zor durumlarda inanılmaz bir kurtarıcı.

Bebak el kremi; Bu sefer kokusu bana çok ağır geldi resmen başımı ağrıttı. Bu yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.

Watsons Mendiller, çok şık duruyor, çantamda taşımayı çok seviyorum.

Watsons günlük ped; her çeşidinden çok memnun kaldım, özellikle indirimde çok uygun fiyatlı. Tavsiye ederim.



Isana saç toniği; Banyo sonrası saç diplerime uygulayıp masaj yapıyorum, benim saçlarım çok ince telli olduğu için hacim veriyor ve yağlandırmayı da geciktiriyor.

Watsons Wax; En sevdiğim saç ürünlerinden ağırlık yapmıyor, saçımda bir ürün var hissini çok ürün almazsanız yaşamıyorsunuz ama dozunu kaçırırsanız maalesefki yaşıyorsunuz onu iyi ayarlamak lazım. Bitince yenisini aldım hemen.

Urban Care Shake'n'Repair saç nemlendirme köpüğü; Bu ürünü şekillendirme için değil nemlendirme özelliği için kullanıyorum ve bu 3. alışım. Detaylı yazım burada.



Gelelim makyaj ürünlerinde bitirdiklerime;

Aliexpressten aldığım stippling tarzı fırçaların hiç birinden memnun kalamadım:/ biri o kadar çok boya akıttı ki sürekli yıkamama ve akıtmama rağmen bitmek bilmedi, en son allık uygularken yanağımı lacivert yapmasıyla yollarımızı ayırmıştık. Bu ise tek tüy döken fırçam resmen tamamına yakını çıktı bu nedenle onunla da vedalaştık.

Aliexpressten Nasıl alışveriş yapılır? yazım burada.

Siyah süngerlerim ise parçalanmaya başladı, bayadır severek kullanıyordum zaten 3-4 aya bir değiştirmek gerek o yüzden sorun yok.

Kalyon Tırnak ve Tırnak eti peelingi; 3. alışım çok seviyorum! Detaylı yazım burada.

Gabrini rakı Beyazı oje; Önce biraz sakızlaştı, Kalyon oje inceltici ile eski formuna döndü, Hakkını vererek bitirdim, mutluyum:)

Benim sadece 1 ayda bitirdiklerim ve çöpe gönderdiklerim bu şekildeydi, her ürünü sonuna kadar dibine kadar kullanmayı çok seviyorum! Bitenlerimi aylık yazmaya devam edeceğim. Yazımı yazabildiğim tarih 6 Ağustos 6 günde bitenler çantama ürün atmaya başladım bile, siz de benim gibi misiniz? 

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim!

Beni Snapchat | Instagram | Twitter 'da 'bakimgunlugu' olarak bulabilirsiniz.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...