4 Eyl 2016

Yeniler #34 | H&M Rossmann Yves Rocher

Herkese yeniden merhaba,

Bu hafta uzun zamandan sonra kardeşim (@birtutamben) 'le alışverişe çıktık, ihtiyaçları merak edilenleri aldık ve döndük :)

Neler mi aldım?



Adanaya H&M açılmasını uzun zamandır hepimiz bekliyorduk, bekleyenlerin başında da ben geliyordum, Ancak H&M benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.. Kozmetik reyonu tamamen ilk yenilenen ambalajlı eski koleksiyon geçen yıl gelen hiç bir ürün yok, fiyatlar hala fazla gibi gibi. Kıyafette de çok doyurucu değildi açıkcası. Kendime Erkek reyonundan Gri tiril tiril bir tshirt aldım ve indirimli bir iç çamaşırı aldım . Tshirt 12,90 TL .

H&M 'le ilgili belirtmem gereken ve alışverişlerinizde dikkat etmeniz gereken bir konu var. İndirimli ürünler siz söylemediğiniz ve kasadaki çalışan indirimli olduğunu bilmediği ve dikkat etmediği sürece indirim düşmüyor. Özellikle toplu alışverişlerde anlamayacağınız bir sorun bu. 2 ayrı ve tek parça alışverişim olduğu için farkettik, ilkinde kardeşimin başına geldi Allahtan hesaplayıp gitmiştik kasaya, Hesapladığımızdan  farklı bir meblağ çıkınca karttanda çekilmiş bulunuldu ama sıradan ayrılmadan uyarıda bulununca kasiyerin bize cevabı 'Siz hatırlatmadınız' ne demek bu ?? İndirimli ürün aldığımızı ve indirimi düşeceklerini biz mi hatırlatacağız? Çok saçma bir sistem ve dikkat etmelisiniz yoksa indirimli aldığınızı sandığınız bir ürünü normal fiyatına alabilirsiniz.

Başımıza gelmese bizde anlamazdık, okuyan siz ya da uyardığınız birileri en azından böyle bir sorunla karşılaşmaz.

Fotoğraftaki diğer ürünlere gelecek olursak uzun zamandır cildimde hassasiyet olmasıyla tonik kullanamaz oldum bende gül suyunu migrosta indirimli bulunca alayım dedim, Fiyatı: 2,5 TL olmalı.

Essence ülkemizden çekiliyor haberlerinden sonra bırakın koleksiyon ürünlerini normal ürünlerini bile bulamamaya başladık, Essence 'in bu transparan pudrası Nars'ın Cyrstal pudrasına muadil gösterildiği için indirim beklemeden aldım, fiyatı 11 TL.


Doğum günü ayım olduğu için Yves Rocher'e uğradım, o an alacak bir şeyim yoktu ama Eylül bitmeden bir daha gelemeyebilirim diye doğum günü hediyemi alışverişsiz alıp alamayacağımı sordum, tabi ki alabilirsiniz dediler, Yağlı saçlar için şampuan hediyeleri oldu, çok mutlu oldum :)

Son olarak Rossmann alışverişime gelelim bugün indirimin son günü! Aldıklarımın hepsi de indirimli fişini de sakladım fiyatlarını yazabileyim diye,

Isana tertemiz kokan duş jeli 3,49 TL

Perlodent çanta boyu 10 mt naneli diş ipi 1,89 TL

Rival de loop 02 renk concealer 4,89 TL

Note Dark Honey bronzer %50 indirimli 19,90 TL'ye aldım.

Standtaki kıza Duygu Özaslanın videosundan aldığım ekran görüntüsünü gösterip bundan istiyorum dedim, zannediyorum ki benle birlikte birkaç kişi daha ekran fotoğrafı almış ki kim önerdi bu bronzerı sonuncusunu alıyorsunuz dedi, kimden duyduğumu hangi videosunda gördüğümü anlattım çalışan bayanın iş arkadaşlarına anlatırken de duydum. İşini hakkıyla yapabilen insanlara saygım büyük, Duygu'da onlardan biri. Ne iş yaptığınız hiç önemli değil, hakkını verebilmeniz önemli, laf aramızda Duygu Özaslan'a da bayılırım! <3 

Benim aldıklarım bu şekildeydi beni en çok heyecanlandıran ürün Dark Honey renkli note'un bronzerı oldu, denemek için sabırsızlanıyorum!

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 

Sevgiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...