6 Kas 2016

Bitenler #24 | Ekim

Herkese yeniden merhaba,

demeyeli uzun zaman oldu yine ve ayda 2 yazıdan fazla giremeceğim günler çok çok fazla, o kadar yoğun ve dolu geçiyor ki günler kendime vakit ayırmayı unuttuğum zamanlardayım ama hem kendime not hem de yazı girebilmek adına oturdum bilgisayarın başın.

Her ay bu kadar ürünü nasıl bitiriyorum inanın ben de bilmiyorum :p



Her zamanki gibi cilt bakımda neler bitirdiğimle başlıyorum, rutinimi değiştiren ürünler bitirdim bu ay;

Benri kare pamuk, çok memnun kaldığım bir ürün her zaman için keşke eski kalınlığı olsa ama bu da güzel, indirimde olmazsa almam.

Cyrene searene serisinden sıkılaştırıcı tonik, inanılmaz kötü kokuyordu. konserve mısır gibi. Başlarda çok sık kullanamadım ama bence güzel bir tonikti.

Bee Beauty misel su UYGUN FİYATLI EN GÜZEL MİSEL SU ALIN! Söyleceklerim bu kadar.

Gülşah Gül suyu yakın zamanda migrostan almıştım, 2 ay kullanamadan bozuldu. Artık gül suyu devrini kapattım. Hem tonik hem temizleyici olarak sadece bee beauty ı kullanıyorum. Ürün kalabalığı yapmama kararı aldım.

Rival de loop yeşil çay özlü gece kremi, tam bir yaz kremiydi.Kış için almayı düşünmeyin bile jel kremle krem topcukların birleşimiyle uygulama yapıyorsunuz. Mevsimsel olarak şu ana asla uygun değil.

Himalaya göz kremi; favorim yenisi açıldı bile.


Gelelim banyo ürünlerine. 

Watsons wax; özellikle kısa ve hacimsiz saçlıların bayılacağı bir ürün. Kuruttuktan sonra şekillendirme için kullanıyorum, fönle şekillendirmede kullandığımda aynı etkiyi alamadım.Tekrar tekrar alacağım bir ürün.

Watsonslarda bulabileceğiniz drugstore markasının vişneli ve bademli duş jelini hiç sevmedim. Normal bir duş jeli ne kadar kötü olabilirse o kadar kötü! İçinde çok fazla boya var. Banyo lifimin ipini bile boyadı. Kokusu çok az zaten kalıcı değil. Ve çok az köpürüyor çok ürün alınca ancak köpürüyor. Bu da ürünü bereketsiz yapıyor.

Watsons bira özlü şampuan her zamanki gibi favorimdir. Beni kanser eden tek özelliği her pompada çok az ürün gelmesi.

Urban Care Yeşil çay özlü arındırıcı şampuan, Hafta 1 kere kullanın saçlarının gıcır gıcır olsun o kadar iddaalı bir şampuan! İlk indirimde alına.


Parmex aseton her zamanki gibi çok güzeldi ama fiyatı bence çok pahalı bu küçük şişe 3,25 A101'de aynı boy gülşah aseton 1,90 bende sadece açık renk oje kullandığım için gülşahtan devam edeceğim.

Himalaya Complete Care diş macunu, Çantamda taşıdığım macunumdu, yapısı kil gibi ve tadı çokta güzel değil. Tekrar almayacağım.

The Body Shop White Musk vücut losyonu, kokusu ve emilmesi çok güzeldi.

Haceria Bakım kremi, Etkinlikte firma gönderisi olarak bana ulaşmıştı. Etkinlik Şubat ayında yapıldı, bu ürünün son kullanma tarihi 03.16 zaten tarihi geçtiği için yorum yapamıyorum öncelikle ayak kremi olarak kullanıp bitirdim mecburen.


Kalyon Tırnak eti temizleyicisi her zaman alacağım bir ürün kaçıncı şişedeyim saymadım.Manikürünüzü kendiniz yapıyorsanız çok memnun kalırsınız. Çok uzun süre gidiyor. 

Wet'n'wild CoverAll concealer bu benim 3. tüpüm formülü değişen yeni ürünü hiç sevmedim, Çok bol ürün kullanmak gerekiyor ve buna rağmen kurumayı engelleyemiyorsunuz. Bu tüp çok kısa sürede bitti mesela. Tekrar almayacağım.

Aliexpress süngerlerden çok memnunum 3-4 aya bir yeniliyorum. 

HM lip balm kokusu çok güzeldi. Gece kullanımlarda bile inanılmaz ağırlık yapan bir üründü, İtiraf ediyorum vazelin niyetine topuklarıma ve dirseklerime kullanarak bitirdim. Bu ürünü hiç mi hiç tavsiye etmem.

Benim bitenler yazım bu şekildeydi. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim!

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...