10 Oca 2017

Ağız Bakım #8 | Himalaya Sparkly White Diş Macunu

Herkese yeniden merhaba,

Çok çabuk biten bir diş macunundan bahsetmek istiyorum size, Himalaya markası sadece Gratislerde bulabileceğiniz saç bakım ve cilt bakım üzerine bir çok ürününü severek kullandığım bir marka. Zaten uygun fiyatlı olan marka indirimlere çok sık dahil olduğu için çok daha uygun fiyatlara geliyor. 




Bu markanın diş macunlarını ısrarla deniyorum, markanın denediğim içlerinde en sevdiğim bir diğer diş macunu hakkındaki fikirlerim için buraya tıklayabilirsiniz. Seyahat boyunu çokça denediğim kil gibi kıvamı olan diş macununu pekte sevmediğimi hatırlıyorum. 



Konumuza dönemim, Sparkly White diş macunu aralarında en sevmediğim oldu. Kullanırken boğulacak gibi öksürüyordum. Tek hatırladığım bu. Zaten kronik öksürüğüm vardı evet ama bu diş macunu beni çok daha fazla tıkadı ve önce macundan olduğunu anlamadım. Araya başka diş macunu sıkıştırınca anladım, ama yine de inat ettim bitirdim, bir daha alır mıyım, asla! buraya da kendime not düşmek için yazıyorum. Beyazlatma etkisi olduğunu da düşünmüyorum, adı üzerinde bir ürün değil.

Ürünün içeriğine gelecek olursak;



Blog herşeyden önce çok daha kalıcı, instagram fotoğrafının altına bütün bunları yazarak rahatlayamam mesela, bundan sonra instagram daha çok görsel kalacak, kendime ve size notlarım her zaman burda olacak. 

Bu kısa bilgilendirmeden sonra yazımın sonlarına geliyorum. 

Son olarak #bakimgunluguonermiyor notunu düşüyorum, 

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 


Sevgiler. 

2 yorum:

  1. Uzun zamandır kullanıyorum. Bitkisel içerikli, tamamen vegan ve çok da güzel bir macun. Abartmışsınız kötülemeyi. Kullanan insanların büyük bir çoğunluğu çok memnun, ürünü bu kadar yermeye gerek yoktu piyasadaki kimyasal dolu macunların tamamından çok çok daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünü sizin blogunuzda ya da size ait herhangi bir platformda okusaydım ve çok beğendiğinizi görseydim ben beğenmemiştim der geçerdim, en fazla buna benzer bir yorum bırakırdım. İyi y da kötü ürün 1 tane değil, kullanan insanlar ve etkileri de aynı değil. Benim alanımda beğenmediğimi açıkça söyleme özgürlüğüne sahibim. Beğendiğimi/beğenmediğimi dilediğim gibi abartabilirim, diyorum ya burası benim.

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...