13 Oca 2017

Bitenler #26 | Aralık

Herkese yeniden merhaba,

Yeni yılın ilk bitenler yazı biraz az neden böyle oldu bende anlamadım, ama Ocak bitenlerim şimdiden birikti, Aralık bitenlerimin toplu görünümü; Bee Beauty sweet orange el kremi çok güzel kokan bir krem, soğuklarda o kadar güzel korudu ki devamını mutlaka alacağım, lip balmı ile set olarak satılıyor. 3 çeşidi var diye biliyorum, 2 sini kullandım. Özellikle indirimde çok uygun fiyata geliyor, şiddetle tavsiye ederim.


İlk olarak cilt bakımı derim hep, 

A101'den lagrita pamuk, disk pamukta hangisini ucuz bulursam alıyorum benim için hepsi aynı.

Himalaya markasının cilt bakım ürünlerini genel olarak seviyorum. Himalaya yüz temizleme jeli, çok memnun kaldım, seyahat boylarından çokça bitirmiştim, Gratisten aldığım bir setin içinde küçük boyu da çıktı, çok güzel köpürüyor, çok güzel kokuyor ve temizlik hissini çok güzel veriyor.

Himalaya markasının Sparkly White diş macununu pek sevemedim bu hafta içinde detaylı yazısını yazdım, buradan okuyabilirsiniz,

Note Milky White oje, tertemiz bir beyaz. Note ojelerden 3 adet aldım 2 adeti bitirdim, genel olarak çok memnunum.


İxora Bodrum Mandalin kolonyası, çok severek kullanım. Kokusu o kadar güzeldi ki, denk gelirsem tekrar alacağım.
Benri kulak temizleme Çubukları, Aliexpressten aldığım akrilik düzenliyicilerle çok güzel oldu, 3 al 2 ödeden almıştım, böyle kampanyalarda stoklarım.
Watsons saç köpüğü, inanılmaz uygun fiyatlı bir üründü, bu boyu 5.90 liraya almıştım, çok etkili olan bir ürün değil, doğal dursun ürün kullanmışım gibi durmasın istiyorsanız saçınızında hafif dalgası varsa kullanırsınız, kokusu çok güzel. Tek sorun sadece Watsons'larda satılıyor olması. Watsonsların önünden geçmek içimden gelmiyor. Markaya özel ürünlerine muadil bulmam lazım.
Urban Care Shake'n'Repair nemlendirici saç köpüğü, kokusu yemelik! Saçlara şekil vermek için değil sadece nem vermek amacıyla kullanırsanız memnun kalırsınız, bende nemden ziyade şekillendirme etkisi de nispeten olduğu için saçlarım bi tık daha uzayınca güzel bir indirim yakalarsam alırım, çünkü sadece nem vermek için fazla pahalı bir ürün. Yoğun saç maskesiyle de çok daha nemli saç uçlarına sahip olabilirsiniz.


Benim bitenler yazım bu şekildeydi. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim!

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 


Sevgiler. 

2 yorum:

  1. The post is so great! I really love your blog:)

    irinathayer.com

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...