27 Oca 2017

Duş Jeli #10 | Benri Duş Jeli / Muzlu

Herkese yeniden merhaba,

Bloga uzun zaman ara verince sadece 10. duş jelimi anlatıyormuşum gibi hissettim. Ama onlarca yeni ürün bitirdim aslında, yazmayınca unutuyor insan. Ben bile unutuyorken siz benim yorumlarımı nerden hatırlayacaksınız ki?


Gratis'lere özgü Benri markasını baştan beri çok severim. Hem çok uygun fiyatlı hem de skalası oldukça geniş. Bu seri duş jellerinin kokuları tam yemelik. Muz kokusunu seviyorsanız, kesinlikle aşık olacaksınız o kadar net konuşuyorum. Muz kokusuna hindistan cevizi gibi özel bir zaafım var benim. Bir ürün hindistan cevizi ya da muzluysa ilk tercihim kesinlikle onlar olur. Bu duş jeli de asla baymayan ama kalıcı da olmayan bir kokuya sahip. Sadece duşta mutlu olmalık.


Benim içeriklerle ilgili çok bir takıntım yoktur hiç bir zaman da olmadı ama takılanlar var biliyorum, bu nedenle içeriğini de paylaşıyorum.

Denediğim her ürünü kısa kısa kendime not almaya devam etmek istiyorum. İnstagrama fotoğrafv paylaşamıyorsam, fotoğraflarım olmadığından değil. Yorumlarımı bloga sakladığım ama yazacak enerjim olmadığındandır. Bahane üretmeden düzenli yazabildiğim günlerin bir an önce gelmesi dileğiyle..

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...