9 Oca 2017

Yeniler #37 | Gratis Boğalar Platin

Herkese yeniden merhaba,

Tüm ülke karla mücadele ederken evlerine hapisken, Canım Adana'ma sadece yağmur yağdığı için tertemiz havada alışveriş modumu kamçıladı, rahatsız etmeyen yağmur eşliğinde yürüyüş yaparak Gratis'in yolunu tuttum, tek bir hedefim vardı The balm rujlar 1+1 indirime girmişken bir çıplak dudak rengi, bir de koyu kırmızı almak. İkisini de buldum tabi ki yanına eklerde yaparak alışverişimi tamamladım. Bakalım neler almışım.









İlk hedefim The Balm Mai Bilssbepaid rengiydi, fotoğraflardan daha güzel görünüyor o kesin. Yoğun göz makyajlarının kurtarıcısı olacak bi renk.


İkinci hedefim gözleri boş bırakıp ya da hafif birakıp mükemmel ten makyajıyla efsane olacak bir kırmızıydı bu konuda da tercihim The Balm Mia Moore oldu. 


Beni uzun zamandır takip ediyorsanız ya da yeni bile geldiyseniz belki dikkatinizi çekmiştir, sayfamda hiç ruj yok. Çünkü rujum yoktu. Ama bi şeyleri değiştirmeye karar vermemle bu alışverişim kaçınılmaz oldu. Aynı ürünleri kullanmaktan döngüye girdiğimi ve sıkıldığımı farkettim ve bu değişiklik beni çok heyecanlandırıyor.  


Ruju dudak kalemsiz kullanmamam gerektiğinin bilincindeyim en azından o kadar da değil. 3 farklı renk aldım 2 si bire bir uyuyor aldığım rujlara ama flormar 232 numarayı itiraf ediyorum çok ucuz (3 TL) olduğu için aldım.


Özetle Gratisten; 1+1 kampanyasından tanesi 35 TL'ye 2 ruj,
Benri ıslak mendili 1TL'ye 

Platinden Flormar 232 numaralı kalemi 3 TL'ye en alttaki renk,
Flormar Full Color serisinden FC05 Teddy Always with Me isimli ojeyi 1,5 TL'ye aldım, adının hakkını veren bir ürün tek katta opak tıpkısının aynısı rengini veriyor, serinin başka renklerine de bakacapım :) Açık tonlarda tek katta bu performans zor bulunur.


Sonra Boğalar AVM'ye uğradım, Cruelty Free Dudak kalemi bulmak o civarda biraz zor olduğu için alternaiflerin içinde en yakın olan note cosmetics 'di. Note Red 06 rengi tam uydu. Fiyatı 5,25 TL idi. Rujun altındaki Note Red 06 dudak kalemi.


Gratisi Flormar kalemleri 5,90 TL'ye sattıkları için boykot ediyordum ki 3 TL'ye satan platinde bulamayınca paşa paşa geri dönüp aldım. The Balm Mai Bilssbepaid rengiyle tam olan Flormar 201 numaralı dudak kalemini 5,90TL'ye aldım.

Benim haftasonu alışverişim bu şekildeydi, günün mutlusu olarak evime döner dönmez fotoğrafları çekip hazırlamak bile o kadar huzur verdi ki, özlemişim. 

Benim alışverişim bu şekildeydi, okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bir önceki alışverişim

Beni; Instagram | Snapchat | Twitter 'dan bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...