6 Şub 2017

Bitenler #27 | Ocak

Herkese yeniden merhaba,

2017'nin ilk bitenlerini kısa kısa anlatmaya geldim. Beni bir süredir takip ediyorsanız, ürün bitirme konusunda 'bence' ne kadar başarılı olduğumu anlamışsınızdır. Hadi başlayalım.



Her zaman önce cilt bakımı derim ya bu sefer hadi banyo ürünleri diyorum.

*Restorex sağlıklı uzamayı vaadeden onarıcı bakım serumu; bu ürünü 1 gün ara verip kullanıyorsunuz, zaten tüplerin üzerinde kaçıncı günde kullanacağınız yazıyor. Oldukça pratik bir ürün olmasına rağmen sabah telaşıyla unuttuğum günler oldu ancak buna rağmen bence saçlarım gözle görülür derecede uzadı. Bu aralar tam istediğim boydalar. Tekrar kestirdiğimde bu kadar kestiricem daha kısasını istemediğime karar verdim ''şimdilik'' :) Yakın zamanda katıldığım detaylı yazısını burada yazdığım #Kizkizaadana etkliğinde Restorex türkiye bize 2 kutu hediye etmişti. Diğerini daha aklı selim kullanıp detaylı yazımı yazacağım.

Akat Gardi'nin 1,30 TL'ye aldığım performansına bayıldığım ıslak görünümlü saç jolesi saçlarımı şekillendirmede benim en büyük yardımcım bu tarz joleler oluyor. Saçlarımı nasıl şekillendirdiğimi buradan okuyabilirsiniz.

Urban Care'ın bu testerlerı seyahatlerde hayat kurtarıyor. Gözüm kapalı yanıma alıyorum beni hiç yarı yolda bırakmadı. Markadan genel olarak çok memnunum. 

Benri muzlu duş jeli bu serinin hastasıyım, çok uygun fiyatlı çok güzel köpürüyor. Detaylı yazısı burada.

Watsons yaseminli şampuan; Aslında bu şampuanlar çok memnun kaldıklarım arasındaydı ama malum olaydan dolayı markayla ilişiğimi kestim, kesmeseydim almaya devam edeceğim bir üründü. Zaten yaseminliyse bir ürün benim için tamamdır.


Madame Coco Orkideli vücut losyonu; Ofis el kremimdi, elimdeki diğer vücut losyonlarını da ofiste kullanacağım, pompalı şise çok pratik oluyor tavsiye ederim. Vücut losyonu daha az kıvamlı bir ürün olduğu için çok kolay emiliyor. Sürekli kullanıma çok uygun.

Himalaya krem; Çok amaçlı kullandığım bir kremdi, kokusu inanılmaz güzeldi. Çok çabuk emilen bir krem.

Benri diş macunu, içeriğine göre çok uygun fiyatlı bir macun, hekimimde onayladı bende gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Fiyatı 3,90 liraydı 6,90 olmuş ama yine de uygun sayılır. Çanta boyu her zaman yanımda:)

Watsons günlük ped, sürekli aldığım bir üründü, alternatif olarak rossmann'dan Facelle marka aldım, umarım memnun kalırım.


Apaks pamuk, her zaman aldıklarımdan.

I love serisinden ahududulu vücut spreyi, bu serinin kokuları efsane güzel kalıcı değiller evet ama tam modunuzu yükseltecek kokulardı. Starbucks içecekleriyle özdeşleştirdiğim blogumdaki en sevdiğim yazılarımdan biri burada. Keşke bu seri Watsons'tan başka yerde satılıyor olsaydı.

Cyrene aydınlatıcı nem maskesi; Cildimden çok zor arındırdığım ama cildimi neme doyuran bir maskeydi. Kendime vakit ayırmayı gerçekten çok istediğim zamanlarda keyifle yaptım ama dar vakitlerde uygulanacak bir maske kesinlikle değil.

Flormar 246 numara Cream Silk, tertemiz bir nude. Flormar ojelerini genel olarak zaten çok seviyorum. Bu tonlarda elimde 3-4 oje birikmiş, sırayla onları da bitirince denk gelirsem tekrar alırım.

NK Ekspress Hızlı oje kurutucu, Ojeyi hızlı kurutması ve ojenin ömrünü resmen iki katına çıkarmasıyla gönlümü fetheden üründür. Fiyatı Benri diş macunu gibi 3,90'dan 6,90'a çıkınca Flormar oje kurutucuya şans verdim ama genel bir indirime denk gelirsem 3-4 tane stoklayacağım. Bu bitirdiğim 2. ya da 3. şişem çünkü.

Kalyon oje kurutucu sprey; Yağlı bir his ve yapıda olan bu ürünü ben pek pratik bulmadım açıkcası. Daha çok kardeşim kullanıp bitirmiş demem daha doğru olur. Ojeyi çabuk kurutuyor mu nispeten, ama yağlı yapısı özellikle manikür zamanının yaklaştığı zamanlar için ellerin güzel görünmesine yardımcı oluyor.

*Gülşah Oje temizleme mendili, tam bir seyahat itemi. Paketten 2 tane çıkıyor. Yağlı yapısıyla tırnak kenarı etlerine çok güzel bakım yapıyor ve seyahatte çok güzel yardımcı oluyor. Bittikçe alacağım bir ürün oldu. Gülşah kozmetik #Kizkizaadana etkinliği hediyesidir.

Rival de Loop BB kapatıcı; Bu aralar elimdeki göz altı kapatıcılarım hızla tükeniyordu. Elimde sadece 3 kapatıcı kaldı. Bitince indirimde resmen bir çıkarma yapacağım. Bulduğum ürünlerin hepsini toplayacağım. Likit ürünler oldukları için elimdekilerin tamamının bitmesini bekliyorum. Bu üründe fena değildi, uygun fiyatlı çok hafif tam günlük bir kapatıcıydı. Ben tekrar alacağım, size de tavsiye ederim. İndirimde 4 lira gibi çok komik rakamlara geliyor.


*Ocak bitenlerine son dakika giren bir duş jeli daha, detaylı yazısını yazacağım ama kokusu çok güzel bir üründü, bence tek sorunu bereketsiz olması, çok çabuk bitti. Farmasi markasında ilk denediğim bu duş jeli olduğu için nasıl alınır nerden alınır pek bilmiyorum açıkcası denk gelirsem alabilirim. Farmasiiletişim #Kizkizaadana etkinliği hediyesidir.

Benim Ocak ayı içinde bitirdiklerim bu şekildeydi, bu ayın bitenleri birikmeye başladı bile, yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 


Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...