5 Şub 2017

Yeniler #38 | Boğalar AVM , Rossmann, Migros, Botanic Eczane, Bim, Aliexpress

Herkese yeniden merhaba,

Bu hafta minik minik alışverişlerim kocaman bir yığına dönüşünce bir alışveriş yazısı yazmalıyım dedim. Geneli ihtiyaca ve stoklamaya yönelikti. Hadi başlayalım.

İlk olarak Adanalılar bilirler bizim burda Boğalar avm ve platin furyası vardır. Her zaman çok uygun fiyatlı indirimi beklemeden çok uygun fiyatlara çok uygun markaları ve geri kalan normal market markalarını çok çeşitli ürün skalasıyla (mutfak gereçlerinden kişisel bakıma, yün ipten çorap iç çamaşırına kadar) her zaman uğrak noktalarımdır. 1-2-3 liraya ihtiyaçlarınızı karşıyalabilir, ya da stok yaparken bir servet ödemezsiniz. İhtiyaçlarımı tek bir yerden alıma alışkanlığım olmadığı gibi, her farklı ihtiyacımı en uyguna nerde bulacağımı bilmemden alışverişlerim artık döngüye girmiştir. Farklı ürünler denemek istediğimde tabi ki farklı yerlerden alışverişlerim oluyor ancak denemeye kapalı olduğum alanlarda var. Neyse lafı çok uzattım, nedenini birazdan daha iyi anlayacaksınız bence.



Ara ara bitenlerime ağda kartuşları koyduğumu farkedenler bilirler ki her işimi evde halletmeyi seven biriyim ben. 3 yıla bir kuaföre gidiyorum dediğimde çok şaşıran insan oluyor. Bence bir kadın her konuda kimseye muhtaç olmamalı, kuaföre gitmeye vakti ya da parası olmadığı zaman bakımsız görünmemeli ya da kendini kötü hissetmemeli. Kaşını kendi almalı, ağdasını kendi yapmalı. Ben bu konuda fazla netim. Evimizi biraz daha uzağa taşımış olmamızdan ve evimde her kişisel bakım malzememden fazla fazla stoklamaya alışmış biri olarak gitmişken stoklarımı yeniledim. Çünkü yoğun çalışan biriyim ve bu tarz şeyleri aklıma takanda biriyim aynı zamanda. Mesela bu hafta pamuk ve asetonum resmen bitmişti ve alana kadar aklımda sürekli olarak onları almak vardı, garip ama benim de huyum bu. 

Kuaförde yaptırdığınız ağdayla aynı malzemelerle kendiniz yapabilirsiniz, sadece biraz zamanla pratik kazanıyorsunuz tek sıkıntısı o ama yapabildikten sonra da sizden rahatı olmaz bu konuda. Bu sefer değişik değişik bir sürü kartuş aldım. Hassas ya da aromalı kartuşlarımı ağda kutuma koydum bile. Tanesi 2,25 ile 2,45 arasında değişiyor, 5 liraya kadar çeşitleri de var ancak hepsi neredeyse aynı işlevde. Ağda bantı'nın tanesini ise 2,99 liraya aldım. 

Genelde açık renk oje tercih ettiğim için aseton benim için çok çok önemli değil. Bu 2 koca şişenin biri bu hafta açılacak diğeri yedek, mavi koyu renkli ojeler için, beyaz olansa vanilyalı. ikiside aseton içermiyor. Tanesi 1,99 TL. 

Hobby narlı el kremi 1,49 liraya düşmüştü, kokusu inanılmaz güzel:)

Bu fotoğraftakilerin hepsi Türk markası. 


Bim'in hassas ciltliler için disk pamuğu favorilerimden, tanesi 1,49TL. Disk pamuğum tamamen bittiği için 2 tane aldım. 

Aslında elimde bir adet Splat diş macunum var ama onu yakında şehir değiştireceğim için saklıyorum. Powerdent Bimlerde satılan Türk markası bir diş macunu burada kullanmak ve bırakmak için aldım. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 3,49 liraydı.

Watsons'ın kendi marka günlük pedlerinden kullanıyordum, ancak son olaydan sonra içinde uzun zamandır biriktirdiğim hatta belki beauty blender alırım diye biriktirdiğim puanlarıma rağmen kartımı ve alışverişimi kestim. Rossmann'ın kendi markası Facelle markasını aldım. Bakalım memnun kalacak mıyım. Fiyatı 4,99 içinde ince formda 50 adet ürün var.


Kardeşim şampuan alışverişi için eczane deposu olduğunu bildiğim Botanic Ecza sitesinden alışveriş yapıca, bende kargo parası derdi olmadan uzun zamandır aklımda olan Nonique markasının vegan göz kremini aldım. İlk kez Anti Aging göz kremi aldım ve kullanmak için sabırsızlanıyorum. Umarım göz kremimi bulmuşumdur. 

Aynı siteden yine uzun zamandır aklımda olan Humble Brush'ı aldım. Tasarımın sadeliğine ve zarifliğine bakar mısınız? Keşke bu kadar sert olmasaymış, Neyse ki sinem Tepe markasının diş fırçasını seçerken yanlışlıkla extra soft seçmiş. En azından ikimizde bu alışverişten karlı çıktık. Tek üzüldüğüm konu humble brush'ı kullanamayacak olmam oldu. Siteya bakmak isterseniz, linki buraya bırakıyorum.

Her gece ve sabah tırnak etlerime yağ uygulamayı alışkanlık haline getirdim, çok daha nemli çok daha bakımlı görünmesini hoşuma gidiyor. Elimdeki susam yağı bitmek üzereyken yedekledim.


Tamamen dün akşama ait Migros aktar alışverişime gelelim. Ben inanılmaz üşüyen bir insanım, herkesin hava iyi ya dediği havada ben üşürüm, herkesin üşüdüğü havada ben donarım. Bu nedenle evde de sarıla sarıla giyinmeyi çok sevdiğimden bu çorapları görür görmez kaptım. Aslında başka bir çeşidi hoşuma gitti ama 40-45 numara erkek olunca onu alamadım. Böylesi renkli olması sonradan daha çok hoşuma gitti, iyi ki bunu almışım.

Son zamanların ailecek takıntısı ise elma kurusu. Kahveye düşkünlüğümüzle elmayı kahveye çok yakıştırmamız birleşince ortaya böylesi bir sonuç çıktı. Rossmann ve Migrostaki Çıtır elma stoklarını tüketince aktarda aldık soluğu, bence aktardaki kurutulmuş elmalar daha bir lezzetli en azından paketli çıtır elma gibi yiyorum yiyorum doymuyorum hissi vermiyor size. Ben bir daha paketli çıtır elma almamaya karar verdim. 1 poşet ofiste beni 1 hafta götürür bence, sabahları enerji olması için 5 güne 3 kinder maxi ekledim alışverişime. Kahve için favorimse Kahve Dünyası orta kavrulmuş ya da Mehmet Efendi. 

Pastillerin eczanede 12 lira olmasını göz önüne alıp, Migrostaki 3,95 liraya satılan pastilleri evde bulunması için alıverdim. Bu kış bir daha lazım olmaz umarım ama bulunsun mantığı işte, anladınız siz.


Uzun zamandır Aliexpress'ten bi şeyler almıyordum. Telefonumu yenileyince ihtiyaç doğrultusundai kılıf kulaklık ve kablo koruyucu aldım. Saat ise hediye :) 

İphone 7 almayın diye bas bas bağırdığım bu günlerde bluetooth kulaklığı hızır gibi yetişti, şarjdayken kulaklık kullanamama fikri gerçekten çok kötü :/ Ancak bu duruma bir çözüm bulmakta bir o kadar rahatlatıcı. Mermer desenini minicikte olsa bir yere kondurdum. Artık telefonum, bilgisayarımla birlikte kulaklığım saatimde şarjlı hatta bununla ilgili kendime güldüğüm bir tweet attım. 

Kulaklık için buraya,
Kablo koruyucu için buraya,
Kılıf için buraya alayım :)

Bütün bu alışverişlerimi poşet almadan, yanımdaki küçük sarı gülümseyen çantamla yapmanın haklı gururunu paylaşmak isterim. Lütfen sizde poşet almayın rica ediyorum bi şeylerin farkında olun. Doğaya katkınızın bulunduğunu bilme hissi inanılmaz bir tatmin duygusu deneyin sizde başkalarını teşvik etmek isteyeceksiniz.

Alışverişim bitti mi sandınız?


Beni Snapchatten takip edenler hatırlayacaktır, dün gözlük alışverişim oldu. Gözlüklerimin çerçevesi bana birazcık küçük gelmeye başlayınca daha büyük ve tam aklımdaki gözlüğü buldum! Biraz pahalıya geldi açıkçası, Organikmiş, yansıma yapmazmış, çizilmeye dayanıklıymış derken üzerine mavi ışık diye aklımda kalan bir teknolojiyle (Sürekli bilgisayarda çalışanlar için geliştirilmiş bir cam imiş) 70+50(Mavi ışık) lira sadece cama verdim. Çerçeve ile birlikte toplamda 299 liraya mal oldu. Benim tek sıkıntım uzun süre yapay ışık ve led ekrana bakmaktan ve gözümde numarası düşük olsa da astigmat olduğu için hergün migren ağrılarımın olması. Bu nedenle gözlük benim için önemli. Ha ne yaparım bi dahaki sefere daha da akıllandım. Çerçevemi kendim bulurum cam taktırırım, ya da kurumdan yararlanmayı akıl ederim. Bu tarz durumlarda ilk seferde bi kazık yemesem içim rahat etmez çünkü. Gözlük camı hazır olmadığı için istanbuldan kargolanacak bu hafta elimde olacaktır diye düşünmek istiyorum:)

Benim bu haftaki alışverişlerim bu şekildeydi, Cyrene'in sevgililer gününe özel süpriz kutusunu tabiki kaçırmadım ama o en az 10 güne gelir. 

Upuzun resmen içimi döke döke yazdığım yazımı buraya kadar okuduysanız size çok teşekkür etmek istiyorum, umarım sıkmamışımdır. Alışverişlerimi geriye dönüp okumak hatırlamak kendime aldığım notları gözden geçirmek için paylaşmaya devam etmek istiyorum:) ÖZenli fotoğraf çekecek zamanım olmasa bile storiesden ya da snapten çektiğim fotoğrafları kaydedip alışveriş yaptıkça biriktirmeden yazmak çok hoşuma gidiyor.




Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 



Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...