11 Mar 2017

Bitenler #28 | Şubat

Herkese yeniden merhaba,

Aksatmadan bitenler yazımı yazabildiğim için aslında pek bi mutluyum,
Aksatmadan yazabileceğim yazılarımın artmasını diliyorum :)

Şıbat ayında hangi ürünleri bitirmişim hadi bakalım;




Bu ay bitenlerim bence az, Mart ayında daha da azalacak çünkü herşeyi bir anda bitirip küçük kaplara koyup yanıma aldım, bilenleriniz vardır yaşadığım şehri ve düzenimi tamamen değiştirdim, bu nedenle aslında pekte sevmediğim şekilde eşyalarım bölük bölük şu an bu nedenle buradaki ürünlerim çok daha çabucak bitecek ki buna makyaj malzemelerimde dahil, yeni bir kullanma yöntemi deniyoruz diyelim, favorileri önce bitirip daha az şans verdiğim ürünleri favorim yapabilirim belki,

Öncelikle bayılarak kullandığım Gratis tarafından gönderilen yüz kremimden bahsetmek istiyorum, çok yoğun olmasına rağmen renkli nemlendiricimle karıştırabildiğim, cildimde asla ağırlık yapmayan kış gündüzlerini çok rahat geçirmemi sağlayan bir krem oldu, umarım kalıcı seridir, her kış alacağım kremim belli olur.Cildiniz sadece mevsim geçişlerinde değil hep kuruysa o zaman şiddetle tavsiyemdir,

Aynı markanın misel suyundan bahsetmeme bence artık gerek yok. Bioderma'nın 5'te 1 fiyatlısı ve aynı performansa sahip ürününü düşünün. Bence favorimi anladınız. Yeni açtığımla birlikte bir yedeğim kaldı. İlk indirimde stoklanacak.

Apaks pamuk; marka önemli değil benim için hangisi ucuzsa onu alıyorum ancak önermediğim bir pamuk markası söyleyeyim, Nascita. Oje silmek ve peeling etkisi yaratsın istiyorsanız alın ama ciltte kullanılacak bir pamuk değil, üstelik üzerinde hassas ciltler için yazıyor. (Gözlerini yana deviren emoji)

Vione deodorant kokusunu çok sevdim. Sprey deodorant kullanmadığım için parfüm niyetine kullandım bu nedenle üzerinde yazan 48 saat etkili ibaresinin doğruluğunu bilemiyorum.

Burberry Body çok severek kullandığım bir parfümdü, sanırım deney yapıyorlar:(


Susam yağını aktardan aldım, geceleri tırnak etlerime sürüyorum, sabahları da serviste kullanıyorum, manikür süremi kısaltmıyor ya da uzatmıyor ama daha iyi görünmesini sağladığı kesin. Yenisi açıldı bile.

Benri Dental diş macunu; piyasadaki en güzel içeriğe sahip macunlardan biri 3,90 TL'den 6,90 TL'ye çıkmış olsa da gramajına göre fiyatı halen uygun.

Curaprox Ultra Soft 5460 diş fırçası favorim! Macera aramama asla gerek yok curaproxtan devam.

Gülşah aseton; fiyatına göre performansı çok iyi.

İsana düzleştirici saç kremi; Rossmannlarda bulabileceğiniz bir marka, saçın elektriğini gözle görülür şekilde alıyor. Uygun fiyatlı bir ürün tavsiye ederim. Saçlarınız omuz hizasından çok daha uzunsa çok daha fazla seversiniz.

Madame Coco keratinli ve orkideli el kremi; Bu kremlerden kaç tane bitirdim hatırlamıyorum bile, Fiyatına oldukça zam gelince başka favorilerim oldu bile.

Nyc Sky Rise maskara; Nyc deney yapan bir marka sanırım, bana hediye gelmişti, kullandığım en güzel rimellerden biriydi :( Deney yapıp yapmadığını daha detaylı araştıracağım ama şimdilik wet'n'wild 'ın 2li maskarasını çok seviyorum ama fiyat olarak indirimde bile oldukça pahalı. Kirpiklerim çok düz ve gerçek manada yere baktıkları için mecburen alıyorum :D

Benim Şubat ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi,


Beni; Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın, 


Sevgiler. 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...