28 May 2017

Yeniler #40 | Mango Adl Miniso H&M Koton Elle

Herkese yeniden merhaba, 

Uzun zamandır yaptığım alışverişlerin bir kısmını toparlama fırsatım oldu, bu kez askıda değil üzerimde paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın lütfen 😌 

Çizgili üstü Beylikdüzü pazarından 6₺ ye aldım, çok salaş ve rahat bir parça.
Kot HM her sezon olan modellerinden sanırım, inanılmaz rahat 39,90₺ 
Upuzun hırka Koton Fahriye Evcen koleksiyonundan 89,90₺ olmalı.

 

Kaban Mango 140₺ 


Kot HM Vintage koleksiyonundan 99,90₺ 


 Etek Adl 69,90₺


Ayakkabı HM 69,90₺


 
Pantolon Adl 39,90 ₺

  

Etek Adl 39,90₺ 
Gömlek geçen sezon Bershka

 

Gelelim kırtasiye alışverişine;

 

Bu defteri bayılarak aldım ama kullanımı oldukça zor, hem not alacak yeri çok az hem de sert kapaklı olmadığı için istediğim gibi katlanmıyor. Yine de çok güzel değil mi 🎈 Miniso 9,90₺

 

Çalıştığım alanı kişiselleştirdiğimi bence farkettiniz, bu fareler çok kullanışlı ve renk seçenekleri çok fazla Teknosadan aldım, Microsoft 39,90₺ 



Sadece bir iki kart ve para için ofis içinde bu tarz cüzdanlar çok pratik Mango 24,90₺

 

 

2'li çanta Miniso 9,90₺

 

Kot HM Coachella koleksiyonundan 99,90₺

 

Mango çanta 79,99₺

 

Mecidiyeköydeki Koton outletler harika, çiçekli ayakkabı beymen modeliydi yanlış hatırlamıyorsam 9,99₺ mavi ayakkabı 29,99₺ beyaz olanından da aldım,çok rahatlar 👌🏻 stan smith almaktan resmen vazgeçtim.




 Tshirt Koton 14,90 Kot HM vintage

 


Son iki ayakkabımın ikisi de Elle. Topuklu ayakkabı 149,90₺

               
Babet 79,90₺ 

 

Son olarak bir Koton Outlet harikasıyla bitiriyorum alışveriş yazımı çünkü fiyatı 29,90₺ 🎈, fotoğraflamadıklarımıda toparlayıp yazacağım, buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim, bu konsepti umarım sevmişsinizdir, ben sevdim bay, fotoğrafımı çeken bir arkadaşım olduğu sürece kolaylıkla bloga alışveriş yazısı yükleyebilirim 🙋🏼 

Sevgiler!

2 yorum:

  1. güle güle kullan..o kotondan aldığın açık mavi ayakkabının koyusu bende de var ama uzun süre giyemiyorum maalesef hem sert ayağımı acıtıyor hem de çok terletiyor mutlaka çorapla giymek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, evet o koyu renk maviyi de gördüm o da çok güzel, çorapsız giymiyorum ben de 🙋🏼

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...