9 Tem 2017

Bitenler #32 | Haziran

Herkese yeniden merhaba, 

Çok gecikmeden Haziran ayında bitirdiğim ürünleri anlatabildiğim için mutluyum! :) 

İnstagramda detaylı anlatacaklarımı tek tek çektiğim için gruplandırarak dotoğraf çekmeyi unutmuşum fotoğrafları düzenlenlemeye başlarken farkettim, Hadi geçtiğimiz ay neler bitirmişim onlara bakalım;



*Acnecinamide yüz temizleme jeli, peeling ile birlikte bize #kizkizaadana etkinliğinde hediye edilmişti, peelingi de başarılı, yüz temizleme jeli de marka deney yapmıyor diye biliyorum. Migrosta dev indirimler olduğunda değerlendirilebilir ancak yüz temizleme jeli denemeyi sevdiğim için büyük indirimlere denk gelmez isem indirimsiz almam mesela. 

Tepee hassas dişler için ultra yumuşak diş fırçası; gördüğüm en yumuşak diş fırçası kabul ediyorum. Ama dezavantaj olarak yapısı daha 2. Günde bozuldu. Bu nedenle tekrar almayacağım. Yumuşak diş fırçası önerisi olarak curaprox ve rossmannlarda bulabileceğiniz perlodent markasının hassas dişler için diş macununu öneririm. #bakimgunluguonermiyor

Benri ıslak mendil; kapaklı kapağı olmamasına tapmen çok uzun süre ıslak kaldı. Tavsiye ederim. 

*Bee beauty yaseminli el kremi, favori çanta kremim oldu! #bakimgunluguoneriyor !!

Facelle günlük ped; kalın günlük ped seviyorsanız seversiniz benim gibi incecik olanlar favorinizse aynı kutunun kokulu 50'lisi var onu tavsiye ederim.

Creightons hindistan cevizli şampuan; kokusunu ve temizlemesini çok sevdim, belirli miktar alışverişin üzerine 4,95 ₺ gibi bir fiyata almıştım. Böyle bir kampanya olursa yine alırım, çünkü şampuan denemeyi çok seviyorum :) 

Beebeauty bahar çiçekleri duş jeli; kokusu bir harikaydı ama 3 kişi bu ürünü 5 günde falan bitirdik bu nedenle bana biraz bereketsiz geldi, fiyatı da oldukça pahalı 250 ml ürün 9,90₺ indirimde bile gramajına göre normalin üzerinde bence kokusuna göre alınabilir. 

*Moshosgarden pure micellar; hayatımda gördüğüm en kötü misel su :( bence moshosgardenın en kötü ürünü pamuğu yeterince ıslatmıyor sanki göz makyajımı çok zor çıkardı, gözlerimi acıttı buna rağmen kalıntılar bıraktı. Fiyatı da çok pahalı. Bu ürün bize #kizkizaadana etkinliğinde hediye edilmişti. 3 kez şans verdim hiç adetim olmadığı halde kalanı dökmek zorunda kaldım:( #bakimgunluguonermiyor !! 

Watsonslarda satılan ilove markasının hindistancevizi kokulu vücut spreyi, bu 2. Bitirdiğim şişem. Artık watsonslardan ürün almadığım için tekrar almıcam. 

Benri kırmızı meyveli duş jeli; çok güzel kokan bir duş jeli 1lt ürüne 5,90₺ vermiştim. Gittiğim her indiriminde mutlaka alıyorum şiddetle #bakimgunluguoneriyor !! 

Haziran ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi, yazılarımda unutmadığım zamanlar * ike işaretlediğim ürünler firma ya da etkinlik hediyesidir. 

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim; beni Instagram | Facebook | Twitter | Snapchat 'ten "bakimgunlugu" adı ile bulabilirsiniz,

Sevgiler,
Tuğçe








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...