1 Tem 2017

Yeniler #41 | Rossmann

Herkese yeniden merhaba, 

Tatilin son günleri hazır kafam rahatken bloga yazı yazmak istiyoum, geçtiğimiz haftalarda yaptığım Rossmann alışverişinin fotoğraflarını çekmişim ama paylaşmamışım, yazısını yazayım istedim, İstanbula geldiğimden bu yana stok mantığımdan biraz uzaklaştım, bu beni üzüyor:( Stok demek alışverişlerimi paylaşacak zamanım olmayınca bile kullanmadan bekletebilmek demekmiş, alır almaz paylaşamadan kullandığım ürünler çok fazla oldu, şimdiaçılacakürünler ve bugununyenileri etiketlerimi bu nedenle kullanamaz oldum. Stok mantığımın yavaş yavaş tekrar oturması lazım bence:) 

Rossmann her zaman crueltyfree ürün bulma açısından çeşitliliğiyle beni her zaman cezbediyor, dün yayınladığım bitenler yazımda alternatiflerini yazdığım bir çok ürünü bu alışverişimde paylaşıyor olacağım ancak bu yazıya mahsus olmak üzere fiyatları paylaşamıyorum, hepsinin çok uygun fiyatlı olduğunu belirtmek isterim, Neler mi aldım? 


Çalışırken not almak için bu şirin defteri aldım, boyutu ve kapağı çok hoşuma gitti, 6,90 ya da 8,90 lira olmalı,

Isana markasının makyaj düzeltme çubuğunu aldım, mor olduğu için akrilik düzenleyicide çok tatlı duruyor, 

Yine aynı mantıkla kulak çubuğunu da aldım, zaten başka bir düzenleyiciye aktardığım için kutulu olanı tercih etmedim. Kutulu olan küçük boyunu ise spor çantama attım.

Rival de loop Q10 içeren göz kremini yanlış hatırlamıyorsam 9,9₺ ya aldım, oldukça memnunum, 

Gri lif çok sert geldi pek sevemedim.

Rival de loop makyaj temizleme mendilleri yeterince ıslak değil, spor çantama atmak için almıştım ancak spora başlamadan önce sadece yüzümü silmek için kullandım bana oldukça sert geldi tekrar tercih etmem. 

Perlodent markasının diş fırçası ve macununu aldım, ikiside hassas dişler için bu zamana kadar kullandığım en uygun ve en hassas ikili oldular. #bakimgunluguoneriyor !! 


Crueltyfree günlük ped ve ped arayışım facelle marka ile son buldu, #bakimgunluguoneriyor !!! 

Günlük ped için ince olanı tercih edin derim, 50'li olduğu için daha uzun süre gidiyor, kalın olan 36'lı dan bu kadar memnun kalmadım.

Benim Rossmann alışverişim bu şekildeydi, Bundan sonra aldıklarımı paylaşmaya çalışacağım, 

Beni Instagram|Facebook|Snapchat|Twitter 'da bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz,

Sevgiler,
Tuğçe

2 yorum:

  1. Harikasın ya gerçekten bana çok yardımcı oldu şuan siten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok sevindim! :) zevkli gezinmeler

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...