5 Ağu 2017

Yüz Temizleyici Krem #2 | Dirty Works Krem Temizleyici

Herkese yeniden merhaba,

Uzun zamandır Bitenler ve Alışveriş yazısı dışında yazı girmediğimi farkettim hatta Cilt bakımı ürünlerini bloga yazmayalı 2 yıl olmuş. 

Bugün ise #bakimgunluguonermiyor dediğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Krem temizleyiciye her zaman öncelik veriyorum, cildimi germesin nemlendiriciye hazırlasın mantığıyla aslında. Daha evvel kullandıklarım arasında memnun kaldıkların çok oldu ama bu temizleyiciden hiç memnun kalmadım. 




Çay ağacı kokusunu seviyorsanız bu ürün sizin için +1, Ama temizleme konusunda bence başarısız bir ürün, krem formu diğer krem temizleyicilere oranla yapısı çok kalın ve köpürme özelliği yok, en kötü özelliği de ciltten arındırmak çok zor ve temizlenmiş his vermiyor. Aşırı nemli bırakıyor ya da cildimde ürün kalıyor aradaki farkı anlayamadım. Cildimde ağırlık yaratıyor. Uzun zamandır elimdeydi, ara ara kullanarak bitirdim, çünkü sıvı ya da köpük bir ürün gibi fırça yıkamak tarzı bir işlemde kullanıp eritebileceğiniz bir ürün değil maalesef. 

Dirty works ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz, marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Merak edenler için içeriğini de paylaşıyorum. 




Ürün incelemeleri yazılarıma kaldığım yerden devam etmeyi planlıyorum🙋🏼 Bu şekilde benim için ürünleri hatırlamak çok daha kolay oluyor. 

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Beni Facebook | Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 

Sevgiler,
Tuğçe 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...