6 Ağu 2017

Saç Kremi #4 | Restorex Hızlı Uzama Etkili Onarıcı Bakım

Herkese yeniden merhaba, 

Sizin rutininiz nasıl bilemiyorum ama benim saç bakım rutinim içerisinde aslında maske yok. Aslında maskeler var ama maske işleviyle yok. Saç uçlarımı kurutmamak için ve ani nem deposu olması için en iyi saç kremini aramak yerine maskeyle işi bitirmeyi seçiyorum, tabiki arada krem de kullanıyorum. 




Bugün yine bu maksatla kullandığım ve sevdiğim bir üründen bahsedicem. Restorex serisinin saçları uzatmayı vaadeden ürünleri bize #Kizkizaadana etkinliğinde verilmişti, bu üründe paketteki hediyelerden biriydi. Saçlarınızı uzatmak istiyorsanız bu seriye sanş vermelisiniz, benim normalde de saçlarım çok çabuk uzar ancak bu ürünlerle o kadar çabuk uzadı ki 2kat fazla kestirme ihtiyacı duydum. Şu an da bu ürünler bitmiş durumda ve saçlarım istemediğim kadar çok uzamış durumda. Resmen kestirmek için yaz bitişini bekliyorum. 

Bu serinin kokusunu çok sevdim, saçlarınızı uzatmak adına kullanacaksanız da çok memnun kalacaksınız. #bakimgunluguoneriyor etiketini ve merak edenler için içeriğini buraya bırakıyorum.




Restorex markası hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. 

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler, 

Beni Facebook | Twitter | Snapchat | Instagram hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 

Sevgiler,
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...