13 Ağu 2017

Yeniler #45 | Yargıcı, Koton, HM, Mango, Adidas

Herkese yeniden merhaba,

Haftasonu plansız, ihtiyaç dahilinde olmayan çok! uygun fiyatlı alışveriş yaptım. Hemen sizle paylaşmak istiyorum. 


H&M 'de bu clutch çantayı görür görmez kapın, sadece 10 lira! 


Aldıklarımın hepsini fotoğraflamak için giyiverdim bugün. Yargıcıdan bu kemeri aldım. Kemerin en güzel özelliği ayarlamasının olmaması istediğiniz yerden kullanabiliyorsunuz. Renkleri de her kıyafete uyar bence 😌 39,9₺ 




Bu çantaya görür görmez vuruldum. Fiyatını görünce de istemsiz omzuma takıverdim mağazada. Özdilek Avm Kotondan aldım, Fiyatı 39,9₺




İstanbul sanayi mahallesi metro durağının çıkışında Adidas'ın fabrika outlet mağazası var. Bazı ürünler normal fiyatlı ama bazıları var ki bu ayakkabı gibi 1haftalığına 99₺ ye düşmüş. Günlük ayakkabı olmasına rağmen yürüyüş ayakkabısı olarakta kullanılabilir. Mağazayı bilmeyenler için öneririm. 




Bu mini cüzdanı alalı biraz oldu ama paylaşmadığımı farkettim. Mangodan 29,9₺ 'ye almıştım. Ofiste ya da büyük cüzdan taşımak istemeyenler için çok kullanışlı. Ben büyük cüzdan fanıyım ama ofiste kullanmaya başladıktan sonra cüzdanlarımı çekmecede unuttum. Bu da bir süreliğine zaafımdır, her an değişiklik yapabilirim. 

Benim mini haftasonu alışverişim bu şekildeydi, umarım fikir verebilmişimdir. 

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler, 

Beni Facebook | Instagram | Snapchat | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 

Sevgiler, 
Tuğçe 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...